Skravletråd

Elsker stille tid, må ta vare på den nå tror jeg, for blir vel ikke mye av den I nov :)
Har stått opp da, sitter ved spisestuebordet, var vel opp I 7,30 tida :) Gubben sover å det er deilig så får jeg kos meg I fred:)
Bedre p tenke at det ikke blir hvertfall :p men de sover jo litt i starten så man kan håpe :p

Er deilig å få slappet helt av i fred da :D :D

Typisk norsk husmannskost

(Og etter sv.m skal det helst ikke benyttes for mye krydder eller være sterk mat)...

Ikke for å si noe galt, norsk husmannskost er god mat det, men det finnes en hel vær den av smaker der ute. Å tror jeg hadde krepet hvis jeg måtte eti poteter 7 dager I uka. Må ha krydder I maten :)

Spesielt da ja! Hvordan er formen da? Fit for fight?
Den er langt i fra det :o gruer meg :/ men det er nok mest fordi jeg er spent. Spent på de to små som begge skal begynne på SFO. Han på helt ny skole å hun er ferdig i den trygge barnehagen :o
Å så er jeg nervøs for hva legen sier :/ om han er enig eller om han mener jeg skal presse meg.. Å så er jeg spent på jobben :/

Det er jo godt, men blir lei det. Jeg er mer glad i utenlansk mat egentlig
Ikke for å si noe galt, norsk husmannskost er god mat det, men det finnes en hel vær den av smaker der ute. Å tror jeg hadde krepet hvis jeg måtte eti poteter 7 dager I uka. Må ha krydder I maten :)
Misforstå meg rett - han ikke noe imot husmannskost altså (og når andre lager all mat er det jo bare bonus ;) )

Men er vel heller vandt til litt mer variasjon og internasjonale innflytelser ^-^ med den typiske "jeg vil helst ha det jeg vet jeg ikke kan få" (rart som det der har tatt av siden graviditeten :P)

Misforstå meg rett - han ikke noe imot husmannskost altså (og når andre lager all mat er det jo bare bonus ;) )

Men er vel heller vandt til litt mer variasjon og internasjonale innflytelser ^-^ med den typiske "jeg vil helst ha det jeg vet jeg ikke kan få" (rart som det der har tatt av siden graviditeten :p)
Får holde ut og spise annet når dere kommer hjem:P

Back
Topp