Skravletråd

Er planen det - spørs bare hvor lenge blæra mi vil være med på leken :P

Stakkars pusen på badet - våre bryr seg heldigvis ikke nevneverdig. Usj, savner dem..
Ja han driver å synes synd på seg selv om dagene, han var I sloss kamp tidligere I uka og fikk sår på fremre pote og ved øre, å han vet å utnytte det at da synes jeg synd på han, for han har virkelig perfeksjonert kunsten av "stakkars lille meg" :)

Er akkurat det! Nyter stilletid nå. Mannen sover ennå, har ikke krøpet ut av sengen (så slipper å underholde svigermor :P). Litt usikker på hva som skjer etter at vi har stått opp..
Hehe herlig med stilletid :D :D jeg ligger i senga :D må vell snart komme meg opp jeg å men det frister så lite :p

Ja han driver å synes synd på seg selv om dagene, han var I sloss kamp tidligere I uka og fikk sår på fremre pote og ved øre, å han vet å utnytte det at da synes jeg synd på han, for han har virkelig perfeksjonert kunsten av "stakkars lille meg" :)

Du kan jo gå å tisse så legge deg igjenn :p

bliss-sthlm-oppbevaringskurv-owl-family-rosa.jpg

Falt for denne. men selvsagt utsolgt.
Åh den var søt da :D

Gubben sov igjennom alt, pus ligger fortsatt på badet, å prøver å komme seg etter I natt tror jeg :p

God han sover tungt da, er ikke noe morro å være redd tordenvær.
Hehe mannfolk :p
Min hørte det
Men reagerte ikke :p

Ja heldigvis så gjør han det, hadde aldri klart å roe han ned igjen vis han hadde våknet :(
Nei det er ikke noe gøy :( vert mye redd selv å kjenner jeg er ikke Akkurat glad i det nå heller :p

Haha, ja de er flinke til den der ja ^-^ ene katten vår har gjort det til en egen kunst. Og det funker aaaaalt for ofte :P

Hehe herlig med stilletid :D :D jeg ligger i senga :D må vell snart komme meg opp jeg å men det frister så lite :p

Elsker stille tid, må ta vare på den nå tror jeg, for blir vel ikke mye av den I nov :)
Har stått opp da, sitter ved spisestuebordet, var vel opp I 7,30 tida :) Gubben sover å det er deilig så får jeg kos meg I fred:)

Du kan jo gå å tisse så legge deg igjenn :p
I teorien ja.. men de har kun ett toalett, som er nede. Så da må jeg kle på meg, løpe helt ned. Og da kan jeg jo like gjerne stå opp (blir jo lagt merke til uansett :/)

Unødvendig (og selvpåført?) tortur spør du meg - garanti på å komme hjem forkjøla hvis ikke verre. Men er jo en opplevelse det og :P
Har ikke sovet I regnvått telt siden jeg gikk I speideren, så det nærmer seg 20 år siden det. Husker det var en opplevelse det å :p

Back
Topp