Skravletråd

Ja håper på det :)
3000 er helt ok det, da har jo di som vil opp ditt noe å jobbe for å :)
Ja virkelig :D jeg kom meg høyt opp da :D men blir ikke så lett å få til vis jeg skal begynne å jobbe igjen. Selv om jeg tviler på at jeg får lov. Folk rundt meg freser når jeg sier jeg vill prøve :o

Bah. Klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal ha på:P
Det pleide å være ett problem er å :p nå er magen i veien for alt så er glad bare noe passer :p haha

Ja, savner jeansen min :(
Liker ikke å gå i joggebukser/treningsbukse og slikt hele tiden. Er ikke glad i skjørt og kjoler heller egentlig. Men har ikke noe valg nå om dagene. Kommer vel te å venne seg til kjole og skjørt å:)

Ja virkelig :D jeg kom meg høyt opp da :D men blir ikke så lett å få til vis jeg skal begynne å jobbe igjen. Selv om jeg tviler på at jeg får lov. Folk rundt meg freser når jeg sier jeg vill prøve :o

Synes du skal prøve jeg, da finner du fort ut om du greier det eller ikke :)

Liker ikke å gå i joggebukser/treningsbukse og slikt hele tiden. Er ikke glad i skjørt og kjoler heller egentlig. Men har ikke noe valg nå om dagene. Kommer vel te å venne seg til kjole og skjørt å:)
Jeg savner ikke den :p haha men jeg savner mine vanlige klær :o trodde aldri jeg skulle si det :o det p kunne ha på meg det jeg vill å ikke det som passer best for Torbjørn. Det blir full krig i magen viss det presser bare bitte litt :o

Savner også vanlige jeansene mine.. men fant en veldig god mammajeans på nettbutikken til Lindex (lav foran, høy bak) som jeg nesten har flyttet inn i :P
Ingen stor fan av kjole/skjørt jeg heller, men må vel vurderes etter hvert..

Back
Topp