Hehe det kan godt være det kommerJeg syns det hadde vært greit med krav om 3000![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det kan godt være det kommerJeg syns det hadde vært greit med krav om 3000![]()
Mye er jo selvsagt utelukket her og, men har uanett for mange alternativ til å bestemme megDet pleide å være ett problem er ånå er magen i veien for alt så er glad bare noe passer
haha
Mhm,blir spennende å seHehe det kan godt være det kommerer veldig spent på hvordan de skal legge opp denne mnd hvertfall
![]()
![]()
Hehehe luksus problemMye er jo selvsagt utelukket her og, men har uanett for mange alternativ til å bestemme meg![]()
Ja det blir detMhm,blir spennende å se![]()
Ja jo...men ekke lettHehehe luksus problem![]()
Sant detJa det blir detå ikke minst hva premiene blir
![]()
Du ligger på 4 plass med 62 innlegg så langt i august![]()
så du ser det blir nok lett å nå 1000 i dette tempoet
![]()
Bør hun klare![]()
Jeg syns det hadde vært greit med krav om 3000![]()
NeiJa jo...men ekke lett![]()
Ja virkeligJa håper på det![]()
3000 er helt ok det, da har jo di som vil opp ditt noe å jobbe for å![]()
Bah. Klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal ha på![]()
Det pleide å være ett problem er ånå er magen i veien for alt så er glad bare noe passer
haha
Ja virkeligjeg kom meg høyt opp da
men blir ikke så lett å få til vis jeg skal begynne å jobbe igjen. Selv om jeg tviler på at jeg får lov. Folk rundt meg freser når jeg sier jeg vill prøve
![]()
Ja det blir detå ikke minst hva premiene blir
![]()
Jeg savner ikke denJa, savner jeansen min![]()
Liker ikke å gå i joggebukser/treningsbukse og slikt hele tiden. Er ikke glad i skjørt og kjoler heller egentlig. Men har ikke noe valg nå om dagene. Kommer vel te å venne seg til kjole og skjørt å![]()
Ja det er det jeg å menerSynes du skal prøve jeg, da finner du fort ut om du greier det eller ikke![]()
Ikke santJa for må jo ha noe å kjempe mot, et mål å nå![]()
Savner også vanlige jeansene mine.. men fant en veldig god mammajeans på nettbutikken til Lindex (lav foran, høy bak) som jeg nesten har flyttet inn iJa, savner jeansen min![]()
Liker ikke å gå i joggebukser/treningsbukse og slikt hele tiden. Er ikke glad i skjørt og kjoler heller egentlig. Men har ikke noe valg nå om dagene. Kommer vel te å venne seg til kjole og skjørt å![]()
Har den samme i blå
Blir masse prikkerHar den samme i blå![]()