Åhhh så skjønnKa er str på den da??
Begynner fra 1 år også til 6 år tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhhh så skjønnKa er str på den da??
Så stilig!Vi har også noen wallstickers inne på rommet til lilleguttHar en haug til liggende, men greier ikke helt bestemme meg for hvor mange jeg skal henge opp
Men det er i alle fall en gren med en ugle på og ett rede med egg, en stor gul giraff med rosa prikker, en stubbe med ett ekorn på, sommerfugler, fugler og en sopp jeg har satt opp hittil![]()
![]()
Tøft DaVi har også noen wallstickers inne på rommet til lilleguttHar en haug til liggende, men greier ikke helt bestemme meg for hvor mange jeg skal henge opp
Men det er i alle fall en gren med en ugle på og ett rede med egg, en stor gul giraff med rosa prikker, en stubbe med ett ekorn på, sommerfugler, fugler og en sopp jeg har satt opp hittil![]()
![]()
Haha jeg åDigger den kua![]()
Ja det var det :/ het har de spist bolle de to andre. Å jeg er faktisk ikke sulten :/ å så blir det middag i halv 4 tidenLurer på hva jeg skal ha til lunsj i dag da tro?
Åååh det er jo så godt daHmmmmmmm... Tror jeg hiver inn noen rundstykker i ovnenMen egentlig lyst på vaffler
![]()
Åh så kjedeligSå fine wallstickers dere harvi har huset fullt av panel, så det passer ikke særlig her
ser så mange fine til barnerom, men de blir nok ikke fine på panel.
Skjønner det godt!Haha jeg åsambo vill ha en på vår do også haha
![]()
Har også panel :/ Men gå jo ann å feste på skap/andre møbler - sånn vi har tenkt i alle fallSå fine wallstickers dere harvi har huset fullt av panel, så det passer ikke særlig her
ser så mange fine til barnerom, men de blir nok ikke fine på panel.
Åh nam de så gode ut