Vi har fått beskjed om at det var jente, men hun ville ikke garantereså er liksom bare det at jeg ikke vet om vi kan stole på det. Hehe
Det skjønner jeg jo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har fått beskjed om at det var jente, men hun ville ikke garantereså er liksom bare det at jeg ikke vet om vi kan stole på det. Hehe
TakkGratulerer med dagen)
Nei hehe. Blir spennende å se når han kommer på detHehe uff ikke lett for de mennenemin ble påminnet av barna
min dato er den eneste de husker
men det er fordi jeg fyller på Halloween som er en stor dag for de
haha
Gratulerer med dagenHaha, stilig![]()
Bursdag i dag!!!!!![]()
Hehe jaNei hehe. Blir spennende å se når han kommer på det![]()
JaDet skjønner jeg jofår håpe ho viser seg skikkelig frem på neste ul så du får et svar
![]()
Takker og bukkerGratulerer med dagen![]()
God morgen
Ny dag, mer regn.. Og vi er på vei opp til Ekebergsletta for å se en av nevøene spille på Norwaycuppen.
Håper dere andre har litt tørrere planer![]()
Hehe nei det forstår jeg godtjeg hat masse rosa jeg da men kan ikke ha det på gutten
hehe
Jeg trodde det men har ikke funnet det endaNei kanskje ikkeMan KAN jo selvsagt, men vanligere med blått på jenter enn rosa på gutter
Du har ikke noe liggende etter gutten din da?
God morgen
Håper det blir opplett slik at det får greit å se på
Her ligger jeg enda i senga å sløver.. Sambo vekka meg før han gikk :/ å får ikke sove igjen :/..
Skal bake masse pizza snurrer i dag er meningensiden sambo driver å hjelper med slåtten hos en kompis så lovte jeg dem mat
![]()
Ikke værstHehe så bra![]()
![]()
Ja det var detMMMMM nammenam! Du lager så mye godt![]()
Dumt du ikke fikk sove igjen da :/
God morgen
Planen for dagen er å vaske noen gulv, bake boller. Gubben skal fikse bilen så den blir eu okså da er jeg billøs I dag å :/
Oh, første gaven åpnet...yayy fornøyd![]()
TakkerGratulerer så masse med dagen!!![]()
![]()