Skravletråd

God morgen :)

Ny dag, mer regn.. Og vi er på vei opp til Ekebergsletta for å se en av nevøene spille på Norwaycuppen.

Håper dere andre har litt tørrere planer ;)

Høres fint ut det da, håper ikke det blir så mye regn :)

Hehe nei det forstår jeg godt :p jeg hat masse rosa jeg da men kan ikke ha det på gutten :p hehe

Nei kanskje ikke :P Man KAN jo selvsagt, men vanligere med blått på jenter enn rosa på gutter :P Du har ikke noe liggende etter gutten din da?

Nei kanskje ikke :P Man KAN jo selvsagt, men vanligere med blått på jenter enn rosa på gutter :P Du har ikke noe liggende etter gutten din da?
Jeg trodde det men har ikke funnet det enda :p hehe vet det ikke er noe serlig mye :) så må ha masse nytt :) hadde liten leilighet å ikke plass til å lagre alt :) å jeg var egentlig ferdig med barn :p

God morgen :)
Håper det blir opplett slik at det får greit å se på :)

Her ligger jeg enda i senga å sløver.. Sambo vekka meg før han gikk :/ å får ikke sove igjen :/..
Skal bake masse pizza snurrer i dag er meningen :) siden sambo driver å hjelper med slåtten hos en kompis så lovte jeg dem mat :p

MMMMM nammenam! Du lager så mye godt :P :P

Dumt du ikke fikk sove igjen da :/

Skal skal ikke :p skulle bake formå være snill i dag å sende med sambo masse mat til en kompis for de driver å jobbe ute.. Men så regner det i dag å det blir sikkert ikke noe av ...

Back
Topp