Skravletråd

Nå har jeg vært på garasjen og funnet frem babyklær fra guttungen...:D Men mye jeg ikke fant. blæææ...må ha bedre tid en dag
Koselig:) jeg har leta frem klær jeg og, venter bare på å få en kommode sånn at jeg kan få lagt klærne på plass på rommet:)

Ja det hadde vært noe! Ble litt hurtigrydding nå i stede. Får besøk av tante og kusine. Trodde de skulle komme før guttungen la seg, men så ville de ikke forstyrre før legging:P syns bare det er koselig med besøk uansett om han må legge seg etterhvert jeg men:P hehe.
Det gjør jeg å men det er en koselig tanke da :D :D
Hehe greit med kjapp rydding å :D får faktisk ryddet mye med det da :p

Nå har jeg vært på garasjen og funnet frem babyklær fra guttungen...:D Men mye jeg ikke fant. blæææ...må ha bedre tid en dag
Skal også snart kikke igjennom det. Vet alt ligger i plastbokser på loftet:) skal plukke ut alt kjønnsnøytralt og det jeg vil beholde, resten skal nok til bror og svigerinne. Vi får motsatt kjønn og har motsatt fra før så blir bytting av klær:D
Eneste jeg tenker på er at kjønn er jo mer usikkert med jente? Hva om det kommer en gutt og jeg har gitt bort gutteklæra og fått bare rosa?:o hehe

Koselig:) jeg har leta frem klær jeg og, venter bare på å få en kommode sånn at jeg kan få lagt klærne på plass på rommet:)
Her har jeg det i en midlertidig kommode på vårt rom så lenge. Hennes rom jobbes på nå om dagene;)

Skal også snart kikke igjennom det. Vet alt ligger i plastbokser på loftet:) skal plukke ut alt kjønnsnøytralt og det jeg vil beholde, resten skal nok til bror og svigerinne. Vi får motsatt kjønn og har motsatt fra før så blir bytting av klær:D
Eneste jeg tenker på er at kjønn er jo mer usikkert med jente? Hva om det kommer en gutt og jeg har gitt bort gutteklæra og fått bare rosa?:eek: hehe

Vel, om du tenker det kan du vel vente med å gi det vekk til baby faktisk er kommet?
Her gir vi uansett ikke bort en eneste ting før vi vet vi er helt ferdige med barn. Hvem vet kanskje det blir nr 3;)

Kveldsmat og film her soon:D yayy...:D
Ellers øver jeg meg på å strikke:P

Back
Topp