BarnehagelærerHåper det går bra! Hva jobber du som?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BarnehagelærerHåper det går bra! Hva jobber du som?
KoseligNå har jeg vært på garasjen og funnet frem babyklær fra guttungen...Men mye jeg ikke fant. blæææ...må ha bedre tid en dag
DeiligKveldsmat å kveldsro <3
Åh, det har jeg dilla på for tiden. Grovt knekkebrød med havre og tine kremost med urter. Hvilken kremost bruker du?Knekkebrød med kremost![]()
![]()
Hehe den med urter her åÅh, det har jeg dilla på for tiden. Grovt knekkebrød med havre og tine kremost med urter. Hvilken kremost bruker du?
Tror ikke det får via app. Da må du inn via pcHei jeg er nye her, og jeg lurte på om man fikk bytta navn ?![]()
Ja det hadde vært noe! Ble litt hurtigrydding nå i stede. Får besøk av tante og kusine. Trodde de skulle komme før guttungen la seg, men så ville de ikke forstyrre før leggingSelv om det virkelig hadde vert ønskelig til tider![]()
Det gjør jeg å men det er en koselig tanke daJa det hadde vært noe! Ble litt hurtigrydding nå i stede. Får besøk av tante og kusine. Trodde de skulle komme før guttungen la seg, men så ville de ikke forstyrre før leggingsyns bare det er koselig med besøk uansett om han må legge seg etterhvert jeg men
hehe.
Takk for svarTror ikke det får via app. Da må du inn via pcå da skal det være på dine personlige sider. Litt usikker på hvor
så håper noen kan svare deg litt bedre
![]()
Håper du gjør detTakk for svarskal se om jeg finner det
![]()
Skal også snart kikke igjennom det. Vet alt ligger i plastbokser på loftetNå har jeg vært på garasjen og funnet frem babyklær fra guttungen...Men mye jeg ikke fant. blæææ...må ha bedre tid en dag
Det er helt santHehe det er fordeler og ulemper med alt![]()
Nope. går fort unna med innlegg daHehe nei ikke slik som det skravles her![]()
Her har jeg det i en midlertidig kommode på vårt rom så lenge. Hennes rom jobbes på nå om dageneKoseligjeg har leta frem klær jeg og, venter bare på å få en kommode sånn at jeg kan få lagt klærne på plass på rommet
![]()
Skal også snart kikke igjennom det. Vet alt ligger i plastbokser på loftetskal plukke ut alt kjønnsnøytralt og det jeg vil beholde, resten skal nok til bror og svigerinne. Vi får motsatt kjønn og har motsatt fra før så blir bytting av klær
Eneste jeg tenker på er at kjønn er jo mer usikkert med jente? Hva om det kommer en gutt og jeg har gitt bort gutteklæra og fått bare rosa?hehe
Vårt står i en søppelsekk på rommer. Er ferdig med måling og spnn det inne, sp er bare innredning igjenHer har jeg det i en midlertidig kommode på vårt rom så lenge. Hennes rom jobbes på nå om dagene![]()
Så greit daVårt står i en søppelsekk på rommer. Er ferdig med måling og spnn det inne, sp er bare innredning igjen![]()