Eller det blir film heter det vell
sambo bør fristet av maten min så han måtte ned å finne seg mat først 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ganske merkelig jaHeheheh åååh det må være stilig å rart![]()
Klart dere må det etter så mange årå det er det godt hun forstår
![]()
De må ikle det neimi har aldri hatt rød
![]()
Hihi tusen takkSkal legge ut bilde når den er ferdig! Hvis kanten fortsetter å rulle seg kommer jeg sikkert til å strikke en til, men lage en annen kant
Dette er første kjolen jeg noen gang har strikket da!!
Åå så kjedelig. Håper du heller får se filmHer ser gutta på fotball - håper de skal revurdere og finne en film..
Molde, da slekta er derifraHehe hvilket lag han holder med da?![]()
Hehe de har nok fått se bilder jaHehe ganske merkelig jaforeldrene har ikke vært her å sett. Tipper hun har vist bilder da. Hehe. Mannen har gravd opp store deler av plenen her, så de ville vel fått sjokk
![]()
AhaMolde, da slekta er derifra
Så stilig! Må ikke, men de trygge fargene er vel rød, hvit, grønnHar lurt på å strikke julekjole. Syns dere julekjole bør være rød?
Det er jo det daJa det er jo liksom mest julete![]()
![]()
skal love deg at hadde jeg strikka den så hadde det inne bare vert kanten som tulla
hehe men det går seg nok til med litt stryking
![]()
Det gjør det helt sikkertSatser på det![]()
De må ikle det neimi har aldri hatt rød
![]()
Det er jo det da![]()
men har aldri blitt
eller den var litt rød nå.. Men var masse Minnie på den
å litt rødt
![]()
Så stilig! Må ikke, men de trygge fargene er vel rød, hvit, grønn![]()
Håper de går lei - samtidig helt ok å sitte litt på forumetÅå så kjedelig. Håper du heller får se film![]()
Håper de går lei - samtidig helt ok å sitte litt på forumet![]()
Alternativt: sett på pizzaen så vil lukten rive ham fra pcenJa det er jo ikke så dumtJeg venter på at sambo skal bli ferdig med å knotte på dataen sin så vi kan varme opp pizzaen og spise sammen
![]()