Ja bra dere får skravla littHehe ja det blir noen innlegg her i løpet av en dagmen det er jo bare kos da
![]()
![]()
Kos deg masse med krabbe fiske![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja bra dere får skravla littHehe ja det blir noen innlegg her i løpet av en dagmen det er jo bare kos da
![]()
![]()
Kos deg masse med krabbe fiske![]()
![]()
Du har virkelig fått bake åndenmin har reist
haha den ligger å lokker litt da
å skal bake på lørdag å kose meg med det
![]()
![]()
Er vel bare en av de tingene vi *må* og går sikkert fort unna bare man setter seg ned med det (eller er jeg bare optimist igjen?).. må i alle fall få det unna før vi reiser opp til familien hans, ellers blir det glemt.Åh søren jade papirene til NAV :/ usj gleder meg ikke til å fylle ut de der :/ men kjekt å få det gjort da
![]()
Ellers så høres baby handling å hengekøye helt topp ut![]()
![]()
HeheheMå ærlig innrømme at jeg er møkka lei av å bake bollerskulle liksom bake så jeg hadde I fryseren når nov/des kom jeg
men gubben eter dem opp på 2 dager. Får sette 2 deiger I dag, siste halv parten med rosiner for da blir min søster glad
Å den kommer nok te bake skal du se :)
Du kommer nok sterkere tilbake tenker jegJa bra dere får skravla littnå som guttungen har ferie og jeg er alene med han så har det ikke blitt så mye tid her inne. Så da blir det å hoppe over en god del
![]()
Åh jeg har en hjemme :/ men husker ikke hva det er i . Men har du bake boken fra boller til buritos ? Vi fikk den på skolen hvertfallHar du forslag til hvor finne god pirog deig da![]()
Skal de være lenge?Er vel bare en av de tingene vi *må* og går sikkert fort unna bare man setter seg ned med det (eller er jeg bare optimist igjen?).. må i alle fall få det unna før vi reiser opp til familien hans, ellers blir det glemt.
Så får jeg heller bruke de koselige tingene som belønning.
Skulle gjerne ha lurt litt dataspill inn der, men siden vi har besøk tviler jeg på at det blir så populært...
Vel... De skal kjøre med oss opp - kom søndag og blir ca 13 dager. Så en uke der oppe, så en uke fri hjemme med mannen - han heller ikke så gira på spillingSkal de være lenge?![]()
Åh jeg har en hjemme :/ men husker ikke hva det er i . Men har du bake boken fra boller til buritos ? Vi fikk den på skolen hvertfallinni der står det en
![]()
Åh jeg har en hjemme :/ men husker ikke hva det er i . Men har du bake boken fra boller til buritos ? Vi fikk den på skolen hvertfallinni der står det en
![]()
Ja bra dere får skravla littnå som guttungen har ferie og jeg er alene med han så har det ikke blitt så mye tid her inne. Så da blir det å hoppe over en god del
![]()
Oj travel ferie daVel... De skal kjøre med oss opp - kom søndag og blir ca 13 dager. Så en uke der oppe, så en uke fri hjemme med mannen - han heller ikke så gira på spilling
Men er det fint vær så skal jeg ikke klage![]()
Oj daTo deiger gikk rett vest, de fant jeg på matprat. Så endte opp med en pizza deig jeg ikke har brukt siden begynnelsen av 2000 talletmen vet den fungerer
![]()
Hahaha neiHaha nå måtte jeg le, trodde jeg var den eneste som fortsatt brukte den boka![]()
Hahaha neijeg bruker den til enkelte ting jeg å
haha den er jo veldig grei da
![]()
Oj dahåper det går bedre med den
![]()