Skravletråd

Åh søren ja :o de papirene til NAV :/ usj gleder meg ikke til å fylle ut de der :/ men kjekt å få det gjort da :D

Ellers så høres baby handling å hengekøye helt topp ut :D :D
Er vel bare en av de tingene vi *må* og går sikkert fort unna bare man setter seg ned med det (eller er jeg bare optimist igjen?).. må i alle fall få det unna før vi reiser opp til familien hans, ellers blir det glemt.

Så får jeg heller bruke de koselige tingene som belønning.

Skulle gjerne ha lurt litt dataspill inn der, men siden vi har besøk tviler jeg på at det blir så populært...

Må ærlig innrømme at jeg er møkka lei av å bake boller :p skulle liksom bake så jeg hadde I fryseren når nov/des kom jeg :) men gubben eter dem opp på 2 dager. Får sette 2 deiger I dag, siste halv parten med rosiner for da blir min søster glad :)
Å den kommer nok te bake skal du se ::))
Hehehe :p han koser seg altså :p

Ja det gjør den helt sikkert :D :D

Er vel bare en av de tingene vi *må* og går sikkert fort unna bare man setter seg ned med det (eller er jeg bare optimist igjen?).. må i alle fall få det unna før vi reiser opp til familien hans, ellers blir det glemt.

Så får jeg heller bruke de koselige tingene som belønning.

Skulle gjerne ha lurt litt dataspill inn der, men siden vi har besøk tviler jeg på at det blir så populært...
Skal de være lenge? :)

Skal de være lenge? :)
Vel... De skal kjøre med oss opp - kom søndag og blir ca 13 dager. Så en uke der oppe, så en uke fri hjemme med mannen - han heller ikke så gira på spilling :P

Men er det fint vær så skal jeg ikke klage ;)

Åh jeg har en hjemme :/ men husker ikke hva det er i . Men har du bake boken fra boller til buritos ? Vi fikk den på skolen hvertfall :) inni der står det en :D

To deiger gikk rett vest, de fant jeg på matprat. Så endte opp med en pizza deig jeg ikke har brukt siden begynnelsen av 2000 tallet :) men vet den fungerer :)

Åh jeg har en hjemme :/ men husker ikke hva det er i . Men har du bake boken fra boller til buritos ? Vi fikk den på skolen hvertfall :) inni der står det en :D

Haha nå måtte jeg le, trodde jeg var den eneste som fortsatt brukte den boka :P

Vel... De skal kjøre med oss opp - kom søndag og blir ca 13 dager. Så en uke der oppe, så en uke fri hjemme med mannen - han heller ikke så gira på spilling :P

Men er det fint vær så skal jeg ikke klage ;)
Oj travel ferie da :) vis det blir dårlig vær så kan du vell det?
Hva er det du spiller?

Bah sliten nå, snart hjemme fra handletur..

Back
Topp