Det verste pleier å være fra denne tida og spnn fram til kl 20, i hvert fall for min del. Da er jeg stuptrøtt, men så kommer jeg liksom over det igjen![]()
Ja. Sant det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det verste pleier å være fra denne tida og spnn fram til kl 20, i hvert fall for min del. Da er jeg stuptrøtt, men så kommer jeg liksom over det igjen![]()
Gis den fortsatt til elever også? Syns det var genialt jeg![]()
Bakt, 2 omganger med bollerHva har dere gjort på i dag da?
Synes det var litt stygt sagt jeg da :/Da fikk jeg min første "er du sikker på at det ikke er to der inne" på jobb i dag^-^
Hun som sa det hadde ikke sett meg på tre uker, har heller aldri fått barn selv - og sa det på en måte som jeg ikke reagerte på. Men er vel sånt som er morsomt én gang og så blir det bare slitsomtSynes det var litt stygt sagt jeg da :/
De har jeg ikke prøvdDen er det, hihivaflene med havregryn er veldig gode
![]()
Vis ikke så kan jeg ta å sende deg denFra ei bok min søster fikk da ho gikk helse og sosial for 25 år sidenhusker deigen/ bunnen var god da
men skal skjekke ut boka di, kan hende den er I omløp ennå
![]()
Ble grilling på oss i dagMiddag i dag?
Må nyte det mens du kanNja, tror da det skal bli tid til å slappe av også
Nja, kommer an på humøret - har veldig lyst å gå spilt ferdig Dragon Age + oppfølgere, menmen ^-^
Har vert hele dagen hos foreldrene mineHva har dere gjort på i dag da?
Enkelte tenker ikke før de snakker :/ ikke snilltDa fikk jeg min første "er du sikker på at det ikke er to der inne" på jobb i dag^-^
Bakt, 2 omganger med bollerog mitt svar på piroger
de smaker mye mye bedre enn de ser ut
![]()
Har vert hele dagen hos foreldrene mineer på vei hjem nå
kjenner jeg gleder meg til en rolig kveld nå
![]()
Da fikk jeg min første "er du sikker på at det ikke er to der inne" på jobb i dag^-^
Tror ikke jeg gidder å lage noe matKjekt da![]()
Skjønner det med film og god mat?