Skravletråd

Det gikk bra på ultralyden :) Fremdeles en frisk og fin jente!! :) Men hun hadde begge hendene og navlestrengen foran ansiktet :P Fikk bare et par fine bilder. Men får komme tilbake om to uker uten å betale for å se om ikke vi får til noen bilder til :)
Noen luringer de små ^-^ bra dere får komme tilbake senere da :)

Ble så oppslukt av å lese det som var her at jeg nesten glemte å hoppe av bussen :P

Det gikk bra på ultralyden :) Fremdeles en frisk og fin jente!! :) Men hun hadde begge hendene og navlestrengen foran ansiktet :P Fikk bare et par fine bilder. Men får komme tilbake om to uker uten å betale for å se om ikke vi får til noen bilder til :)

Å så bra at alt sto bra til :)
Det kaller jeg servic, så morro da, håper du får bedre bilder om to uker :)

Hehehe bra det ikke bare er meg :p her var det ikke bussen da men jeg merka ikke at sambo kjørte til feil baby butikk i dag :p
Hahaha ^-^ been there! Med den typiske "kan du ikke følge litt mer med heller enn å sitte med den der mobilen hele tiden" :P

Blir også lite aktiv i kveld - men skal ikke klage: mer Minions :D

Nevøen ville se og svigermor inviterer - hvem sier nei da?! ;)

Jeg ligger flat å har ikke planer om å gjøre stort mere :p kansje fargelegge litt bare :) er helt ødelagt i bekkenet etter handle turen i dag :o
Avslapp høres ut som et must da ja! Høres veldig koselig ut disse tegnegreiene - er ikke så langt unna å lete hjemme for å se om vi har noen blyanter likevel :P

Rimelig sliten nå, lang dag! Men snart legge barna så da kan jeg slappe av :)

Back
Topp