Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj ja da Har han vert god til å ta vare på papireneDa har gubben skrudd sammen den nye grillen sin. Den skal han brenne papir i
Gamle regnskap og slikt, deilig å endelig kunne kaste noen permer. 10 år med oppbevaring av bilag er lang tid; )
Jeg har farga meg vondt i pekefingeren![]()
Oj ja da Har han vert god til å ta vare på papireneblir nok godt p få ryddet litt i de
![]()
Hehe det gjorde jeg å i gårnå har jeg nettopp satt meg ned å begynnt så har ikke vondt enda men får nok det i løpet av kvelden
![]()
AhaHan er pålagt å ta være på bilag i 10 år. Pga noe med regnskap og lignin å gjøre.
![]()
Høres ut som en rolig kosekveld detHaha barndommen lenge levejeg farger i tegneboka mi å sambo spiller ps3
å spillet? Jo onkel skrue
haha hva ellers liksom
![]()
For å toppe det så er det jo kveld så jeg har tatt på nattasen![]()
Å vi stor koser oss![]()
Ja å det er helt perfektHøres ut som en rolig kosekveld det![]()
Da er vi tosovna etter middag
å nå sitter jeg bare her som ett slakt
klarer nesten ikke bevege meg :/
Men nå er det kveld![]()
Haha barndommen lenge levejeg farger i tegneboka mi å sambo spiller ps3
å spillet? Jo onkel skrue
haha hva ellers liksom
For å toppe det så er det jo kveld så jeg har tatt på nattasen
Å vi stor koser oss![]()
Da har gubben skrudd sammen den nye grillen sin. Den skal han brenne papir i
Gamle regnskap og slikt, deilig å endelig kunne kaste noen permer. 10 år med oppbevaring av bilag er lang tid; )
Jeg har farga meg vondt i pekefingeren![]()
Jupp! Men så den først på engelsk og nå på norsk - foretrekker på engelsk ^-^Ja å det er helt perfektnå ble han så varm da at han gikk ut for å klippe plenen heller
Var filmen like bra i dag?![]()
Så herlig daJa da kan vi slappe avNettopp spist to rundstykker, fikk pasta og kjøttsaus hos svigermor, men det var så lenge siden så var skrubbsulten!
Hehe det ser veldig gøy ut hvertfalloi er det morsomt? hehe.. onkel skrue spill altså
Jeg Jar jo bare sett den på norsk jeg daJupp! Men så den først på engelsk og nå på norsk - foretrekker på engelsk ^-^
Nevøen storkoste seg i alle fall![]()
Hehe det ser veldig gøy ut hvertfallhan kjøpte det i dag
minner litt om mario
![]()
Så herlig dajeg har trykka i meg en pannekake med sukker
haha