Skravletråd

Da har gubben skrudd sammen den nye grillen sin. Den skal han brenne papir i :)
Gamle regnskap og slikt, deilig å endelig kunne kaste noen permer. 10 år med oppbevaring av bilag er lang tid; )
Jeg har farga meg vondt i pekefingeren :)

Gamle regnskap og slikt, deilig å endelig kunne kaste noen permer. 10 år med oppbevaring av bilag er lang tid; )
Oj ja da Har han vert god til å ta vare på papirene :) blir nok godt p få ryddet litt i de :)

Hehe det gjorde jeg å i går :p nå har jeg nettopp satt meg ned å begynnt så har ikke vondt enda men får nok det i løpet av kvelden :p

Oj ja da Har han vert god til å ta vare på papirene :) blir nok godt p få ryddet litt i de :)

Hehe det gjorde jeg å i går :p nå har jeg nettopp satt meg ned å begynnt så har ikke vondt enda men får nok det i løpet av kvelden :p

Han er pålagt å ta være på bilag i 10 år. Pga noe med regnskap og lignin å gjøre.
:)

Haha barndommen lenge leve :D jeg farger i tegneboka mi å sambo spiller ps3 :) å spillet? Jo onkel skrue :p haha hva ellers liksom :p

For å toppe det så er det jo kveld så jeg har tatt på nattasen :p

Å vi stor koser oss :D

Da er vi to :eek: sovna etter middag :eek: å nå sitter jeg bare her som ett slakt :eek: klarer nesten ikke bevege meg :/

Men nå er det kveld :)

Ja da kan vi slappe av :) Nettopp spist to rundstykker, fikk pasta og kjøttsaus hos svigermor, men det var så lenge siden så var skrubbsulten!

Haha barndommen lenge leve :D jeg farger i tegneboka mi å sambo spiller ps3 :) å spillet? Jo onkel skrue :p haha hva ellers liksom :p

For å toppe det så er det jo kveld så jeg har tatt på nattasen :p

Å vi stor koser oss :D

oi er det morsomt? hehe.. onkel skrue spill altså

Vil tro det har blitt en del på den tiden ja, skal nok bli godt å bli kvitt det :)

Jupp! Men så den først på engelsk og nå på norsk - foretrekker på engelsk ^-^

Nevøen storkoste seg i alle fall :)
Jeg Jar jo bare sett den på norsk jeg da :p er den morsommere på engelsk syntes du?
Noen er jo det mens andre slik som feks istid er aller best på norsk :p

Da har jeg lagt ut UL-bildene hvis dere vil se :)

Back
Topp