Skravletråd

Hehe det er jo en fordel at han er vandt med så dyrt da :p hehe min svigermor tror jeg ikke bruker noen ting hun heller :p

Jada...hehe..sant :P

Skal sies jeg har verdens beste svigermor...hun er bare litt for glad i luksus:P Jordnær og grei...så gjelder bare hun selv. Jeg slipper gå kledd i kjoler til 5000 rundt henne hehe...

Jada...hehe..sant :P

Skal sies jeg har verdens beste svigermor...hun er bare litt for glad i luksus:P Jordnær og grei...så gjelder bare hun selv. Jeg slipper gå kledd i kjoler til 5000 rundt henne hehe...
Hehe det er bra da :D det er helt greit folk gjør slik så lenge det er greit for dem at ikke alle gjør det :)

Det bar ikke den jeg endte opp med :o da jeg skulle ha dag krem men endte opp med denneVis vedlegget 127152

Å disse :o

Vis vedlegget 127153

Vis vedlegget 127154

Hun anbefalte i det vide å det breie å jeg Har jo ikke peiling :o å hi snakka så mye at jeg så søren ikke på den dag kremen før jeg kom ut. Jeg spurte jo etter Dagkrem med aleo vera i :) men men :p denne hadde faktor å den :p haha

Den er god den også :D Litt tjukkere/fetere på en måte siden det er solfaktor i den, men absolutt god :D

Det gikk bra på ultralyden :) Fremdeles en frisk og fin jente!! :) Men hun hadde begge hendene og navlestrengen foran ansiktet :P Fikk bare et par fine bilder. Men får komme tilbake om to uker uten å betale for å se om ikke vi får til noen bilder til :)

Det gikk bra på ultralyden :) Fremdeles en frisk og fin jente!! :) Men hun hadde begge hendene og navlestrengen foran ansiktet :P Fikk bare et par fine bilder. Men får komme tilbake om to uker uten å betale for å se om ikke vi får til noen bilder til :)
Så bra at dere fikk det da :D
Så kjedelig når de gjemmer seg :o det gjorde mi å når jeg bar med henne :/
Håper hun vill vise seg skikkelig neste gang :D

Back
Topp