Det er vanvittig fort gjortHehe. fort gjortGøy da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vanvittig fort gjortHehe. fort gjortGøy da
![]()
Ja det er helt santtror sambo hadde svimt av I'm jeg hadde brukt det
hehe men han er jo vandt til meg som egentlig ikke bruker noe
![]()
Mhm. Får ta bilde av shoppingenDet er vanvittig fort gjorthehe farlige greier
men utrolig gøy
![]()
![]()
Hehe det er jo en fordel at han er vandt med så dyrt daMin mann hadde også reagert om jeg gjorde det selvom han er vant med sin mor![]()
Ja...bra jeg fikk hviltÅ hvertfall når du skal på jobb i kveld![]()
![]()
Hehe det er jo en fordel at han er vandt med så dyrt dahehe min svigermor tror jeg ikke bruker noen ting hun heller
![]()
Fine farger
Hehe det er bra daJada...hehe..sant![]()
Skal sies jeg har verdens beste svigermor...hun er bare litt for glad i luksusJordnær og grei...så gjelder bare hun selv. Jeg slipper gå kledd i kjoler til 5000 rundt henne hehe...
Ikke santFine farger![]()
Det er liksom det. Folk er forskjelligeHehe det er bra dadet er helt greit folk gjør slik så lenge det er greit for dem at ikke alle gjør det
![]()
Ikke sant![]()
blir sikkert bra
elsker sterke farger på neglene
![]()
NettoppDet er liksom det. Folk er forskjellige![]()
Må bare bli flinkere til å bruke det igjenMhm,ikke feil det![]()
Det bar ikke den jeg endte opp medda jeg skulle ha dag krem men endte opp med denneVis vedlegget 127152
Å disse
Vis vedlegget 127153
Vis vedlegget 127154
Hun anbefalte i det vide å det breie å jeg Har jo ikke peilingå hi snakka så mye at jeg så søren ikke på den dag kremen før jeg kom ut. Jeg spurte jo etter Dagkrem med aleo vera i
men men
denne hadde faktor å den
haha
Det er braDen er god den ogsåLitt tjukkere/fetere på en måte siden det er solfaktor i den, men absolutt god
![]()
Så bra at dere fikk det daDet gikk bra på ultralydenFremdeles en frisk og fin jente!!
Men hun hadde begge hendene og navlestrengen foran ansiktet
Fikk bare et par fine bilder. Men får komme tilbake om to uker uten å betale for å se om ikke vi får til noen bilder til
![]()