Skravletråd

Akkurat nå er det Elisabeth arden sin, kjøpte den på ferja mellom sandefjord og strømstad. Har hamstret litt, var 250 kr for to store krukker :)
Ellers har jeg brukt garnier ultralift.
Men må si den beste jeg noen gang har brukt var en fra shiseido, fikk en prøve krukke på den en gang. Har rett og slett aldri hatt råd til å kjøpe den igjenn. For synes vel ca 800 kr på dag krem er mye.
Oj :o ja det var drøyt mye :o

I alle dager?!? 130 sider med skravl siden sist gang jeg sjekket...?!? Gratulerer! :D

Jeg har vært litt mye på farten i det siste og bare lest noen få tråder i ny og ne, men nå har jeg funnet tilbake til hverdagen, og titter nok innom her litt oftere igjen. Vi har endelig begynt med å forberede leiligheten, planlegge innkjøp osv, så nå må jeg lese meg opp på trådene om barnevogner, bilseter, soveplasser m.m.... :)
Hei :D ja her går det unna :D :D den siste uka har vi vert utrolig effektive her inne :o kjempe gøy :D
Godt å høre du kommer oftere innom nå :D :D

Akkurat nå er det Elisabeth arden sin, kjøpte den på ferja mellom sandefjord og strømstad. Har hamstret litt, var 250 kr for to store krukker :)
Ellers har jeg brukt garnier ultralift.
Men må si den beste jeg noen gang har brukt var en fra shiseido, fikk en prøve krukke på den en gang. Har rett og slett aldri hatt råd til å kjøpe den igjenn. For synes vel ca 800 kr på dag krem er mye.
800 kr mye? hehe. da skal du høre om min svigermor. Hun er vill og gal. Gir gladlig 3000 for en krem:P

Hæ? :eek: er det mulig :eek: det hadde jeg ikke klart :/
Hehe...joda, lett...jeg var med hun på en sånn jubileumskveld for ene beautysalongen hun går på når jeg gikk gravid med Oliver J. Da hadde de fått en ny babor serie. Sea creation eller ka det nå het...kjempe dyr. Hun slo til med dagkremen og øyekremen...og lurte på om jeg ville ha en øyekrem og for vi hadde snakket om det rett før og at jeg var tom...hehe...men øyekrem i den prisklassen har jeg ingen behov for...

Men handler jo om interesser og prioriteringer. For henne er det veldig viktig, mens for andre ikke..

Hehe...joda, lett...jeg var med hun på en sånn jubileumskveld for ene beautysalongen hun går på når jeg gikk gravid med Oliver J. Da hadde de fått en ny babor serie. Sea creation eller ka det nå het...kjempe dyr. Hun slo til med dagkremen og øyekremen...og lurte på om jeg ville ha en øyekrem og for vi hadde snakket om det rett før og at jeg var tom...hehe...men øyekrem i den prisklassen har jeg ingen behov for...

Men handler jo om interesser og prioriteringer. For henne er det veldig viktig, mens for andre ikke..
Ja det er helt sant :) tror sambo hadde svimt av I'm jeg hadde brukt det :p hehe men han er jo vandt til meg som egentlig ikke bruker noe :p

Back
Topp