Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bør gjerne bestille 3D UL selv. Er jo stas.
Var jo på sist gangDet er det virkelig![]()
Vis vedlegget 127126
Saften ble knallgod men kommer til å ha mer sukker neste gang. Litt surmen frisk da hihi
Ja det er nok bra så jeg burde kansje ha begynnt snart jeg åfor å bevare den slik jeg har den
hvilken er det du bruker?
Akkurat nå er det Elisabeth arden sin, kjøpte den på ferja mellom sandefjord og strømstad. Har hamstret litt, var 250 kr for to store krukker
Ellers har jeg brukt garnier ultralift.
Men må si den beste jeg noen gang har brukt var en fra shiseido, fikk en prøve krukke på den en gang. Har rett og slett aldri hatt råd til å kjøpe den igjenn. For synes vel ca 800 kr på dag krem er mye.
Det hadde ikke jeg betalt heller nei, det får være måte på![]()
Ah så bra da - får sjekke om jeg ikke får mast meg til en tur innom i dag da ^-^Er foresten ikke sikkert du får den med deg helleraltså Stokke stolen
vi måtte bestille den
![]()
Slutta å regne så når guttungen våkner skal vi ned i byen å kikkeKoselig da![]()
Håpe dere får bedre vær etterhvert![]()
Ja veldig koseligSå kjekt med besøk dahåper været bedrer seg å holder seg fint resten av ferien
![]()
Vi åDonald er så gøyJeg abonnerte også da jeg var liten
![]()
Betalte 1162 for denka ble prisen for stolen med rabatt? Nesten 400 av elr noe sånn?
Det bar ikke den jeg endte opp med

Er det som er greit med å bo sentraltMen er ikke så langt på vei som mange her...så kan gjerne vente litt.
Åh nammeVis vedlegget 127126
Saften ble knallgod men kommer til å ha mer sukker neste gang. Litt surmen frisk da hihi