Skravletråd

ImageUploadedByBV Forum1437470261.575301.jpg

Saften ble knallgod men kommer til å ha mer sukker neste gang. Litt sur :) men frisk da hihi

Ja det er nok bra så jeg burde kansje ha begynnt snart jeg å :) for å bevare den slik jeg har den :) hvilken er det du bruker?

Akkurat nå er det Elisabeth arden sin, kjøpte den på ferja mellom sandefjord og strømstad. Har hamstret litt, var 250 kr for to store krukker :)
Ellers har jeg brukt garnier ultralift.
Men må si den beste jeg noen gang har brukt var en fra shiseido, fikk en prøve krukke på den en gang. Har rett og slett aldri hatt råd til å kjøpe den igjenn. For synes vel ca 800 kr på dag krem er mye.

Akkurat nå er det Elisabeth arden sin, kjøpte den på ferja mellom sandefjord og strømstad. Har hamstret litt, var 250 kr for to store krukker :)
Ellers har jeg brukt garnier ultralift.
Men må si den beste jeg noen gang har brukt var en fra shiseido, fikk en prøve krukke på den en gang. Har rett og slett aldri hatt råd til å kjøpe den igjenn. For synes vel ca 800 kr på dag krem er mye.

Det hadde ikke jeg betalt heller nei, det får være måte på :)

I alle dager?!? 130 sider med skravl siden sist gang jeg sjekket...?!? Gratulerer! :D

Jeg har vært litt mye på farten i det siste og bare lest noen få tråder i ny og ne, men nå har jeg funnet tilbake til hverdagen, og titter nok innom her litt oftere igjen. Vi har endelig begynt med å forberede leiligheten, planlegge innkjøp osv, så nå må jeg lese meg opp på trådene om barnevogner, bilseter, soveplasser m.m.... :)

Back
Topp