Skravletråd

Etter 10 min på telefon er hvertfall legetimen til etter ferien fikset :p nå er det bare å ordne frokost å så ringe å høre om ul :D

Nei jeg får hoppe i dusjen og gjøre meg klar for shopping...
håpe jeg finner det jeg er på jakt etter til en ok nok pris ..ikke blakker oss fullstending haha...

Ikke så gøy å dusje for tiden egentlig...blir så andpusten og magen er i veien:P

Når vil du ha ul?:)
I dag :p hehe nei håper hun har noe ledig denne uken :) vis ikke må jeg prøve en annen klinikk. Det er sambos siste ferie uke å hadde vert greit å fått det nå slik at han kan være med :) å så spurte jeg å storesøsteren å hun ville å :) så hadde vert helt topp å fått denne uken :)

Nei jeg får hoppe i dusjen og gjøre meg klar for shopping...
håpe jeg finner det jeg er på jakt etter til en ok nok pris ..ikke blakker oss fullstending haha...

Ikke så gøy å dusje for tiden egentlig...blir så andpusten og magen er i veien:P
Krysser fingrene :D :D

Haha nei blir Andpusten av alt for tiden :o føler jeg har tidenes verste kondis :p

jeg har levert Oliver James i barnehagen til frokosten og det var ikke gøy:(

Uff det skjærer virkelig i hjertet når de ikke vil i barnehagen! Men han kommer nok til å kose seg masse likevel, det går gjerne over med en gang foreldrene går :) Jeg er førskolelærer så jeg føler jeg har sett det fra begge sider :)

Jeg har begynt å finne frem ting og se om lillegutt trenger noe nytt før barnehagestart om 2 uker (!)
Fant noe regntøy etter storebror, men det var visst hull i buksa :O Så det blir i alle fall ny regnbukse!

både buksa og jakka har blitt skrukkete på en måte.. Blir regntøy gammelt? Det er jo 5,5 år mellom mine to eldste så kanskje ikke jakka er noe å spare på heller? Ser ut som den trenger å smøres inn med fett på en måte.. Har en til liggende som er nesten ny så kan jo bare bruke den da :) Den er fra reflex den som har blitt skrukkete, egentlig veldig god regnjakke, var veldig fornøyd med den til storebror :)

Jeg også, vi er heldige da som har samboere som tar barna om morgenen :) Kjenner jeg virkelig trenger litt ekstra søvn nå om dagen :)
Så herlig :D :D ja vi gjør det :) kroppen jobber jo hele døgnet å sover ikke så veldig godt om nettene så det gjør bare godt å få sovet litt :)
Godt å lese at dere har hatt en fin natt da :D til tross for tidlig morgen :)

Back
Topp