Skravletråd

Jeg har begynt å finne frem ting og se om lillegutt trenger noe nytt før barnehagestart om 2 uker (!)
Fant noe regntøy etter storebror, men det var visst hull i buksa :O Så det blir i alle fall ny regnbukse!

både buksa og jakka har blitt skrukkete på en måte.. Blir regntøy gammelt? Det er jo 5,5 år mellom mine to eldste så kanskje ikke jakka er noe å spare på heller? Ser ut som den trenger å smøres inn med fett på en måte.. Har en til liggende som er nesten ny så kan jo bare bruke den da :) Den er fra reflex den som har blitt skrukkete, egentlig veldig god regnjakke, var veldig fornøyd med den til storebror :)
Jeg syntes de blir sprø på en måte :/ å ikke like vanntette :/

Så herlig :D :D ja vi gjør det :) kroppen jobber jo hele døgnet å sover ikke så veldig godt om nettene så det gjør bare godt å få sovet litt :)
Godt å lese at dere har hatt en fin natt da :D til tross for tidlig morgen :)

Ja og jeg kan jo ikke akkurat klage på tidlig morgen heller, jeg sov til 8 hehe..

Så morro :) venter med å bestille 3D jeg til etter at vi har vært på ny ul på sykehuset. Får se om det er vits etter det.
Da hadde nok jeg å ventet ja :)
Jeg hat ikle fått noen ny selv om jeg mener det hadde trengtes. Men får se nå på 3D om han virker liten så har jeg noe å slå i bordet med hos legen. :) men jeg håper jo han får i seg det han trenger :) jeg er jo flink å spiser ofte :)

Jeg syntes de blir sprø på en måte :/ å ikke like vanntette :/

Ja jeg tror jeg dropper den jakka også! Fant plutselig et par små hull i den også. Vil ikke at han skal bli blaut :) Viktig med godt utetøy og glade barn :) Også tenker jeg at siden det blir bare 18 mnd mellom de minste kan jeg heller kjøpe nytt nå også kan lillesøster bruke det også, blir vel ikke dårlig på den korte tiden :)

Ja jeg tror jeg dropper den jakka også! Fant plutselig et par små hull i den også. Vil ikke at han skal bli blaut :) Viktig med godt utetøy og glade barn :) Også tenker jeg at siden det blir bare 18 mnd mellom de minste kan jeg heller kjøpe nytt nå også kan lillesøster bruke det også, blir vel ikke dårlig på den korte tiden :)
Nei det bør holde på den tiden :)
Å det er bedre med tørre å glade barn ja :)

Husker barnehagen klaga på regntøyet til eldste mann uanset ræva merke jeg hadde. Gikk til anskaffelse av ett veldig dyrt ett ( 3 settet den høsten) likevel så klaget de..
Jeg ble frustrert å spurte til slutt hva ungen gjorde mest ute?
Joda han pleide å elske ønskte midt i pyttene å leke?!
Å det lot de han gjøre. Men er da ikke rart han blir våt når han får lov å sitte i pyttene? :o
Ble helt sjokka..

Husker barnehagen klaga på regntøyet til eldste mann uanset ræva merke jeg hadde. Gikk til anskaffelse av ett veldig dyrt ett ( 3 settet den høsten) likevel så klaget de..
Å det lot de han gjøre. Men er da ikke rart han blir våt når han får lov å sitte i pyttene? :eek:
Ble helt sjokka..

Hahaha! Ja da kan de jo ikke klage, får være måte på hva et regntøy skal tåle :) Syns egentlig de barnevaderene er lure, de som har støvlene sveisa fast i buksa, men vil tro man må bytte mye oftere da for føttene vokser jo så fort! Buksa er jo ikke så farlig om er litt lang i starten men om skoene blir for små kan jo ikke buksa brukes heller..

I går kom storebror og serverte meg bjørnebær, ante ikke vi hadde det i hagen :P Han trodde det var bringebær så de var røde og veldig sure hehe

Planer i dag da damer?

Planen var å bake og gjøre litt rent. Men så står gubben opp, Å konstanterer at det er fint vær og at vi skal te sjøen. Men så finner han ut at det klarer ikke jeg, må gå et stykke. Kjenner jeg blir irritert å sta. Så sier at vi kan dra te sjøen men jeg må få ferdig bolle deigen først. Da ble han sur å dro, så får se hva det blir til. Fargelegger imens jeg :)

Da hadde nok jeg å ventet ja :)
Jeg hat ikle fått noen ny selv om jeg mener det hadde trengtes. Men får se nå på 3D om han virker liten så har jeg noe å slå i bordet med hos legen. :) men jeg håper jo han får i seg det han trenger :) jeg er jo flink å spiser ofte :)

Jeg fikk ny pga angsten jeg sliter med. Skjønner at du vil ha mer oppfølging.

Å det lot de han gjøre. Men er da ikke rart han blir våt når han får lov å sitte i pyttene? :o
Ble helt sjokka..

Min svigerinne eier en barnehage å fy å ho kan klage på foreldrene, blir reint sjokka jeg.

Planen var å bake og gjøre litt rent. Men så står gubben opp, Å konstanterer at det er fint vær og at vi skal te sjøen. Men så finner han ut at det klarer ikke jeg, må gå et stykke. Kjenner jeg blir irritert å sta. Så sier at vi kan dra te sjøen men jeg må få ferdig bolle deigen først. Da ble han sur å dro, så får se hva det blir til. Fargelegger imens jeg :)

Ikke så greit alltid :) Hørtes jo koselig ut med en tur til sjøen da, men boller og tegning hørtes også bra ut :)
Jeg strikker på sokkene til babyen din jeg :)

Planer i dag da damer?
Nå har jeg farget ferdig den tegningen jeg holdt på med :) ringt å fått timer det jeg skulle :) så nå skal jeg henge opp noen klær , å snart lage klar lasagnen så det bare er å steke den når vi kommer hjem fra besøk hos foreldrene mine :) skal ut å se på bobilen di har kjøpt å så skal sambo hjelpe far litt :)

Back
Topp