Utrolig heldigheldig med han![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig heldigheldig med han![]()
Nei, fri. For hadde egentlig arbeidshelg nå på en måte. Første vakt i morgen. Skal en del ærender etterpå ellers hadde jeg hatt Oliver James hjemme i dag og.Har du dagvakt i dag?
Jada jeg vet jo han har det fint og trygt der egentligDet får så bra såmen jeg kjenner følelsen å den er ikke noe god
![]()
Stemmer du skulle fikse på neglerNei, fri. For hadde egentlig arbeidshelg nå på en måte. Første vakt i morgen. Skal en del ærender etterpå ellers hadde jeg hatt Oliver James hjemme i dag og.
Her er det stortsett motsattUtrolig heldigkunne ikke fått bedre
han mener jeg trenger søvnen
![]()
Det er ikke før 14.30, så mannen henter Oliver J.Stemmer du skulle fikse på negler
Er litt godt med en dag for seg selv å da![]()
![]()
Hehe det er vell egentlig slik det pleier å væreHer er det stortsett motsatt![]()
Kjedelig men må tas.Får begynne å rydde litt![]()
Åh skikkelig handle dag du daDet er ikke før 14.30, så mannen henter Oliver J.
mEN FØR det er det møbelringen , ikea og div.annet
Jada tror du er veldig heldig!!Hehe det er vell egentlig slik det pleier å væreså min skal taes vare på
han sjemmer meg bort med søvn å jeg han med mat
haha
Mhm. Skal se etter stuebord og komode til SølviÅh skikkelig handle dag du da![]()
![]()
Hos oss er det helt motsatt - han står for alt av mat og trenger mer søvn (litt pga allergier)Hehe det er vell egentlig slik det pleier å væreså min skal taes vare på
han sjemmer meg bort med søvn å jeg han med mat
haha
Det er ikke før 14.30, så mannen henter Oliver J.
mEN FØR det er det møbelringen , ikea og div.annet
Thank youKose deg masse på shoppingog ekstra masse på neglfix
![]()
Uff det føles ikke godt når det er sånnjeg har levert Oliver James i barnehagen til frokosten og det var ikke gøy![]()
Åååh så kjekt daMhm. Skal se etter stuebord og komode til Sølvi
Uff det føles ikke godt når det er sånnguttungen her hadde noen dager før ferien der han plutselig ikke ville jeg skulle reise, og det er jo godt over et halvt år siden sist han gråt når jeg reiste. Spent på etter ferien, da bytter han avdeling itillegg. Da blir de 6 gutter født samme året på avd, ingen jenter
![]()