Skravletråd

Hehe det er vell egentlig slik det pleier å være :p så min skal taes vare på :p han sjemmer meg bort med søvn å jeg han med mat :p haha
Hos oss er det helt motsatt - han står for alt av mat og trenger mer søvn (litt pga allergier) :P

jeg har levert Oliver James i barnehagen til frokosten og det var ikke gøy:(
Uff det føles ikke godt når det er sånn:( guttungen her hadde noen dager før ferien der han plutselig ikke ville jeg skulle reise, og det er jo godt over et halvt år siden sist han gråt når jeg reiste. Spent på etter ferien, da bytter han avdeling itillegg. Da blir de 6 gutter født samme året på avd, ingen jenter:P

Uff det føles ikke godt når det er sånn:( guttungen her hadde noen dager før ferien der han plutselig ikke ville jeg skulle reise, og det er jo godt over et halvt år siden sist han gråt når jeg reiste. Spent på etter ferien, da bytter han avdeling itillegg. Da blir de 6 gutter født samme året på avd, ingen jenter:p

Nei overhode ikke godt...hadde tårer i øya på vei ut døra selv og måtte konsentere meg for å ikke gråte. Litt skyldes nok hormoner der og;) Men ja vondt og se de sånn.
Dette var hans første dag etter litt over 3ukers ferie så jeg fryktet det jo litt for han er veldig mammadalt. Går alltid lettere når pappan leverer. og nå i tillegg så lenge siden sist...men men. Jeg vet han har det bra der og flinke personale.

Oi, blir spennende. på Oliver sin avd er de flest jenter:P

Back
Topp