Skravletråd

Hehehehe :D
Da må han jammen være trøtt :D mine hadde aldri lagt seg uten den isen :p hehe
Det kan være magen :p min gjør at jeg ikke kan spise is :p så her er frysen full :(
Spiser ikke så mye is jeg heller egentlig, men saftis har gått helt greit - mr. Freeze spesielt :D

Snart varme opp vårruller :D ganske greit å ha hjemmelagde i frysen :D ikke så glad i de man får i vanlige butikker :/

Snart varme opp vårruller :D ganske greit å ha hjemmelagde i frysen :D ikke så glad i de man får i vanlige butikker :/
Aaaah så lurt! Har heller ikke funnet sånne som jeg liker i butikk. Får heller lage en stoooor batch neste gang vi lager og fryse ned - lurt!

Hva synes du om minionsfilmen da?

Aaaah så lurt! Har heller ikke funnet sånne som jeg liker i butikk. Får heller lage en stoooor batch neste gang vi lager og fryse ned - lurt!

Hva synes du om minionsfilmen da?
Det gjør jeg alltid :D såfremt å ha liggende i porsjonspose :p kjapp å god mat :D

Jeg elsket den :D holdt på å dø av latter :D å enkelte ganger når jeg ler så kommer det sånn snorkelyd slik som det gjorde av dronningen :p da holdt sambo på å daue hahaha :D

Det gjør jeg alltid :D såfremt å ha liggende i porsjonspose :p kjapp å god mat :D

Jeg elsket den :D holdt på å dø av latter :D å enkelte ganger når jeg ler så kommer det sånn snorkelyd slik som det gjorde av dronningen :p da holdt sambo på å daue hahaha :D

Posjonspose! Genialt! :)

Hahahaha - godt å høre det ikke bare er jeg som grynteler :P til latter for de som sitter rundt ^-^

Hahahaha fantastisk :D :D kjekt p ha noen andre å :D :D
Det er ko veldig underholdene ja hahaha :p
Høres heldigvis ikke så veldig i kinosal - er verre når vi ser film med andre eller annet hvor jeg ler mye :p

Eller på jobben - hadde en telefonsamtale som ble ganske komisk og når du sitter I åpent landskap :O haha

Høres heldigvis ikke så veldig i kinosal - er verre når vi ser film med andre eller annet hvor jeg ler mye :p

Eller på jobben - hadde en telefonsamtale som ble ganske komisk og når du sitter I åpent landskap :O haha
Hehehehe herlig :D :D det kan jeg tenke meg ble komisk ja :D :D
Men det må jo være litt sjarmerende å :p siden disse mennene våre tydeligvis liker det :p hehe

Godt å vite at vis vi skal ha landstreff en gang så kan vi sitte å le sammen :p

Hehehehe herlig :D :D det kan jeg tenke meg ble komisk ja :D :D
Men det må jo være litt sjarmerende å :p siden disse mennene våre tydeligvis liker det :p hehe

Godt å vite at vis vi skal ha landstreff en gang så kan vi sitte å le sammen :p
Hahaha ^-^ ja, det hadde tatt seg ut det (og vi hadde vært lette å finne ;) )

Hadde absolutt vært koselig med landstreff - men når jeg ser hvor vanskelig å få til noe lokalt, så tør jeg nesten ikke tenke på landsbasis

Åååh, blir film her I kveld - nrk3 har les 'les intouchables'. Den er litt søt, for å være fransk :P

Hahaha ^-^ ja, det hadde tatt seg ut det (og vi hadde vært lette å finne ;) )

Hadde absolutt vært koselig med landstreff - men når jeg ser hvor vanskelig å få til noe lokalt, så tør jeg nesten ikke tenke på landsbasis

Åååh, blir film her I kveld - nrk3 har les 'les intouchables'. Den er litt søt, for å være fransk :P
Hahaha ja det hadde vi jammen vert :D
Det blir nok lettere å få til nor permisjonen starter tenker jeg :)

Her er det vist crocodile dundee marraton :p

Hvilket merke ulltøy kjøper dere til barna?
Føler alt jeg kjøper blir så hullete! Irriterende for det er dyre klær..

Hvilket merke ulltøy kjøper dere til barna?
Føler alt jeg kjøper blir så hullete! Irriterende for det er dyre klær..
Mine har mye fra piere robert vis det er slik det skrives :p
Har holdt i 2 år det minsta har nå :) å lange sesonger :) veldig fornøyd :)

Mine har mye fra piere robert vis det er slik det skrives :p
Har holdt i 2 år det minsta har nå :) å lange sesonger :) veldig fornøyd :)

Det har vi hatt til eldste da han var mindre, ble veldig hullete :P Kanskje jeg bare har unger som sliter veldig på tøyet :P

Back
Topp