Skravletråd

Koselig da. Heldig med svigers?
Hehe ja jeg er det :) de hadde med en laks til oss.. Trodde det var snakk om bare litt. Med det var en svææær en :o med proppa fyll fryser så måtte de jammen ta den med seg hjem igjen :o hadde ikke vert plass til den om frysen hadde vert tom en gang :p

Kinamat er digg
Åååh kos deg masse :D kinesisk er namme da :D :D har du en favoritt ? :)
Det var stengt! Hadde begynt å dagdrømme om vårruller og annet godt, men hadde glemt å sjekke om de hadde sommerstengt :(

Ble hamburger på meg istedet, så skal egentlig ikke klage - men stakkars nevøen på 6 sovnet før de rakk å komme med maten :P

Det var stengt! Hadde begynt å dagdrømme om vårruller og annet godt, men hadde glemt å sjekke om de hadde sommerstengt :(

Ble hamburger på meg istedet, så skal egentlig ikke klage - men stakkars nevøen på 6 sovnet før de rakk å komme med maten :P
Men er så kjipt når man har gledet seg til noe å så blir det ikke det likevel :o

Hehe nei stakars da :) hatt en lang slitsom dag han :) hehe herlig :)

Men er så kjipt når man har gledet seg til noe å så blir det ikke det likevel :o

Hehe nei stakars da :) hatt en lang slitsom dag han :) hehe herlig :)
Ja, stått opp tidlig og tatt fly og buss - tatt litt på. Sitter i bilen på vei tilbake og han kjemper tappert mot søvnen, da han har hørt rykter om at det er is i fryseren :P

Virkelig - men søvnen tok over og når vi kom hjem spurte han om det fremdeles var is der i morgen (vet ikke om det er magen min som får ham til å tro at alt forsvinner over natten? :P)
Hehehehe :D
Da må han jammen være trøtt :D mine hadde aldri lagt seg uten den isen :p hehe
Det kan være magen :p min gjør at jeg ikke kan spise is :p så her er frysen full :(

Back
Topp