Svinekjøttdeig, gulrot, kål, løk, ingefær,chilliDet så innmari godt ut! Hva har du inni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svinekjøttdeig, gulrot, kål, løk, ingefær,chilliDet så innmari godt ut! Hva har du inni?
Ja takkEnig.. vil ha litt lengre kveld![]()
Det er absolutt muligDet kan jo være kvaliteten har blitt bedre de senere årene også da!![]()
Åh det hørtes godt utNå lager samboeren min vietnamesisk phoDet er en suppe med tykke risnudler (sånn som tagliatelle), man har en spesiell pho-buljong i vannet også er det stekt kjøttdeig og vårløk. Helt himmelsk!
Åh det hørtes godt ut![]()
Er det sterkt å ? Eller helt greit ?![]()
Ikke sterkt nei! Samboeren min liker den litt sterk da, så han har oppi en slags chilisaus, men det gjør ikke jeg![]()
Hørtes veldig godt ut! YumsNå lager samboeren min vietnamesisk phoDet er en suppe med tykke risnudler (sånn som tagliatelle), man har en spesiell pho-buljong i vannet også er det stekt kjøttdeig og vårløk. Helt himmelsk!
Ja for en bakermester som deg løser jo det seg enkelt ^-^Ikke verstskal i dobbel 25 års dag neste helg
å det eneste de ønsker seg er ei kake
hehe
Easy fix![]()
![]()
Hehe neiJa for en bakermester som deg løser jo det seg enkelt ^-^
Hadde ikke sjokolade men mannen fant fram lakris og toffeekaramell - klager ikke![]()
Ikke feil det neiEkstra snop å se på sambo sitter å løfter vekter![]()
![]()
Hehe da er det ekstra ekstra snopIkke feil det neiog med ekstra hormoner... tehe
Nei her er det så uoriginalt som Åndenes Makt ^-^
Det hjelper jo påJa![]()
men at det skulle gå så lett det ante jeg ikke
![]()
Det gjør detDet hjelper jo på![]()
Hvordan var det i besøk? Hva fikk du servertDet hjelper jo på![]()
Hehe såpass svær sak!!Hehe ja jeg er detde hadde med en laks til oss.. Trodde det var snakk om bare litt. Med det var en svææær en
med proppa fyll fryser så måtte de jammen ta den med seg hjem igjen
hadde ikke vert plass til den om frysen hadde vert tom en gang
![]()
Yayyy flinka. Jeg er på etterskuddOj det går jammen for seg med innleggene mine i dag1122 innlegg
![]()