Så greit han hjelperHan henger opp bilder![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så greit han hjelperHan henger opp bilder![]()
Kinamat er diggUsj - sovnet på sofaen midt i barnefilm :/ Men våknet til nyheten av vi skal ut og spise kinesisk mat![]()
Åååh kos deg masseUsj - sovnet på sofaen midt i barnefilm :/ Men våknet til nyheten av vi skal ut og spise kinesisk mat![]()
JaJa, og enda godt er det!![]()
Hehe ja jeg er detKoselig da. Heldig med svigers?
Kinamat er digg
Det var stengt! Hadde begynt å dagdrømme om vårruller og annet godt, men hadde glemt å sjekke om de hadde sommerstengtÅååh kos deg massekinesisk er namme da
![]()
har du en favoritt ?
![]()
JaDa var ungene i seng igjen gitt![]()
Oj det går jammen for seg med innleggene mine i dag1122 innlegg
![]()
Men er så kjipt når man har gledet seg til noe å så blir det ikke det likevelDet var stengt! Hadde begynt å dagdrømme om vårruller og annet godt, men hadde glemt å sjekke om de hadde sommerstengt
Ble hamburger på meg istedet, så skal egentlig ikke klage - men stakkars nevøen på 6 sovnet før de rakk å komme med maten![]()
Jaå hun har bare kommet ut 3 ganger
hehe virker som om hun har sovnet nå
Han andre sløver på rommet
Deilig med kveldstid![]()
Du Har 324Får fortsatt ikke sjekka hvor mange jeg har jeg![]()
37. PlassFår fortsatt ikke sjekka hvor mange jeg har jeg![]()
Du Har 324![]()
37. Plass![]()
Ja, stått opp tidlig og tatt fly og buss - tatt litt på. Sitter i bilen på vei tilbake og han kjemper tappert mot søvnen, da han har hørt rykter om at det er is i fryserenMen er så kjipt når man har gledet seg til noe å så blir det ikke det likevel![]()
Hehe nei stakars dahatt en lang slitsom dag han
hehe herlig
![]()
Ingen problemTakk![]()
HeheheJa, stått opp tidlig og tatt fly og buss - tatt litt på. Sitter i bilen på vei tilbake og han kjemper tappert mot søvnen, da han har hørt rykter om at det er is i fryseren![]()
Virkelig - men søvnen tok over og når vi kom hjem spurte han om det fremdeles var is der i morgen (vet ikke om det er magen min som får ham til å tro at alt forsvinner over natten?Hehehede er jammen herlige
![]()
HeheheheVirkelig - men søvnen tok over og når vi kom hjem spurte han om det fremdeles var is der i morgen (vet ikke om det er magen min som får ham til å tro at alt forsvinner over natten?)