Nei jeg trives veldig godtHehe skjønner. Men du trives vel med jobben din? Eller ønsker du noe mer skole?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jeg trives veldig godtHehe skjønner. Men du trives vel med jobben din? Eller ønsker du noe mer skole?
Haha ^-^ bra det ordner seg og at det bare er litt rot fra deres side)) å jeg ble så glad
))
Har aldri blitt så glad for en tlf fra gynekologisk på sykehuset noen gang.
Legen ringte for å si at celleprøvene mine er like ille som de var før graviditetå at jeg da skulle komme inn i september for ny prøve, var jo det jeg regnet med. Å da fikk jeg oppklart hvorfor jeg plutselig hadde fått time på gyn på sykehuset en mnd etter at jeg hadde vært der å tatt prøva, for fikk jo fnatt fordi lege hadde sagt 12 uker og så fikk jeg brev om ny time bare 5 uker etter prøva ble tatt. Men vet du hva de hadde dobbelt booket meg, så glad jeg slipper å at den prøva en gang ekstra. Liker ikke at sykehuset dobbelt booker meg, men greit å få fiksa det
![]()
Så bra)) å jeg ble så glad
))
Har aldri blitt så glad for en tlf fra gynekologisk på sykehuset noen gang.
Legen ringte for å si at celleprøvene mine er like ille som de var før graviditetå at jeg da skulle komme inn i september for ny prøve, var jo det jeg regnet med. Å da fikk jeg oppklart hvorfor jeg plutselig hadde fått time på gyn på sykehuset en mnd etter at jeg hadde vært der å tatt prøva, for fikk jo fnatt fordi lege hadde sagt 12 uker og så fikk jeg brev om ny time bare 5 uker etter prøva ble tatt. Men vet du hva de hadde dobbelt booket meg, så glad jeg slipper å at den prøva en gang ekstra. Liker ikke at sykehuset dobbelt booker meg, men greit å få fiksa det
![]()
Nei jeg trives veldig godthadde tenkt å ta førskolelærer etter på men kom ikke så langt
men det er like greit
angrer ikke i dag
![]()
Stemmer detFlott du ikke angrerGjort er gjort
![]()
Åååh det er ikke feilNår jobben spanderer is! Win![]()
Stemmer detå Har nå i ettertid funnet ut at jeg liker min jobb med barnefri
![]()
Friskis, yummyNår jobben spanderer is! Win![]()
Sola kom men det er iskaldt uteSå bra![]()
Ble det noe sol hos deg?
Blææh, kjedelig:/ Hva er meldt i helgen?Sola kom men det er iskaldt utedet blåser sånn.. Så går ikke an å sitte ute :/
Det er nå meldt regn i en ukeBlææh, kjedelig:/ Hva er meldt i helgen?
Usj, gjør ikke annet enn å regneDet er nå meldt regn i en uke
Men vi får nyte dagen i badeland i morgender har de meldt fint vær
![]()
NeiUsj, gjør ikke annet enn å regne![]()
Badeland er kos![]()
Det er det pos. med regnNeiså de strøm prisene bør jammen holdes lave
vis ikke blir jeg sur
Ja jeg håper det virkelig faller i smak hos de to![]()
SørlandsbadetDet er det pos. med regn![]()
Det gjør det nokStort badeland?
Sørlandsbadethar aldri vert der før men tror det er stort
De trenger vell ikke mer enn ett basseng de små nåhaha har kosa seg ute i dag med to bøtter vann bare
![]()
De kommer garantert til å elske det! Badeland (stort eller lite) er alltid gøy!Sørlandsbadethar aldri vert der før men tror det er stort
![]()
De trenger vell ikke mer enn ett basseng de små nåhaha har kosa seg ute i dag med to bøtter vann bare
![]()
Nei heldigvisNei, ikke mye som skal til![]()