Skravletråd

:))) å jeg ble så glad :)))
Har aldri blitt så glad for en tlf fra gynekologisk på sykehuset noen gang.
Legen ringte for å si at celleprøvene mine er like ille som de var før graviditet :) å at jeg da skulle komme inn i september for ny prøve, var jo det jeg regnet med. Å da fikk jeg oppklart hvorfor jeg plutselig hadde fått time på gyn på sykehuset en mnd etter at jeg hadde vært der å tatt prøva, for fikk jo fnatt fordi lege hadde sagt 12 uker og så fikk jeg brev om ny time bare 5 uker etter prøva ble tatt. Men vet du hva de hadde dobbelt booket meg, så glad jeg slipper å at den prøva en gang ekstra. Liker ikke at sykehuset dobbelt booker meg, men greit å få fiksa det :)

Legen ringte for å si at celleprøvene mine er like ille som de var før graviditet :) å at jeg da skulle komme inn i september for ny prøve, var jo det jeg regnet med. Å da fikk jeg oppklart hvorfor jeg plutselig hadde fått time på gyn på sykehuset en mnd etter at jeg hadde vært der å tatt prøva, for fikk jo fnatt fordi lege hadde sagt 12 uker og så fikk jeg brev om ny time bare 5 uker etter prøva ble tatt. Men vet du hva de hadde dobbelt booket meg, så glad jeg slipper å at den prøva en gang ekstra. Liker ikke at sykehuset dobbelt booker meg, men greit å få fiksa det :)
Haha ^-^ bra det ordner seg og at det bare er litt rot fra deres side :P

Så bra :D

Når jobben spanderer is! Win :)

Vedlegg

• 1437043504150.jpg
    1437043504150.jpg
    39,4 KB · Visninger: 4
  • Liker
Reactions: Io
Sørlandsbadet :) har aldri vert der før men tror det er stort :D
De trenger vell ikke mer enn ett basseng de små nå :p haha har kosa seg ute i dag med to bøtter vann bare :p
De kommer garantert til å elske det! Badeland (stort eller lite) er alltid gøy! ;)

Back
Topp