Det er Helt santDe kommer garantert til å elske det! Badeland (stort eller lite) er alltid gøy!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er Helt santDe kommer garantert til å elske det! Badeland (stort eller lite) er alltid gøy!![]()
Tenker at det kun kan være bra - med mindre du plutselig ender opp som klatrestativ for barna?Det er Helt santgleder meg jeg å
må jo være topp for bekkenet
![]()
Haha det er jo en fare for det med minstaTenker at det kun kan være bra - med mindre du plutselig ender opp som klatrestativ for barna?![]()
Haha, ja ser den. Trikset er vel å få henne til å prøve skliene og bli med de andre, så kan du slappe heeeeeelt av I sånne varmebassengHaha det er jo en fare for det med minstamen skal nok overleve
![]()
Han eldste klarer seg nokmen hu på 5 blir vell å henge på meg
han andre flyter selv
å kommer nok til å bo i skliene sammen med sambo
![]()
Deeet hadde hvertfall ikke vert feilHaha, ja ser den. Trikset er vel å få henne til å prøve skliene og bli med de andre, så kan du slappe heeeeeelt av I sånne varmebasseng![]()
Deilig når det plutselig blir stilleÅååh Horten redder en hvemfilmkos med ungene
det ble helt stille for første gang i dag
![]()
Ja det er litt magiskDeilig når det plutselig blir stille![]()
Woop! Du stiger raskt ser jegWoho 600 innlegg![]()
Jeg gjør vist det nåWoop! Du stiger raskt ser jeg![]()
Bare å fortsette detJeg gjør vist det nåmen har skravlet litt i dag å
inni mellom
![]()
Hvor mange innlegg har du som mål denne mnd da?Bare å fortsette det![]()
JeppBare å fortsette det![]()
Jeppmen tviler på jeg klarer 2000. Da må jeg jammen sette inn høy giret
![]()
Tror heller ikke jeg klarer 2000 - men kommer jeg meg opp til 1500 så skal jeg si meg fornøydHvor mange innlegg har du som mål denne mnd da?![]()
Bestemte meg plutselig for å klare 2000, så da blir det nettop detTror heller ikke jeg klarer 2000 - men kommer jeg meg opp til 1500 så skal jeg si meg fornøyd
Hva med dere?
Holder lenge med 1500 for meg åTror heller ikke jeg klarer 2000 - men kommer jeg meg opp til 1500 så skal jeg si meg fornøyd
Hva med dere?
Du er jo snart halveis daBestemte meg plutselig for å klare 2000, så da blir det nettop detBestemmer jeg meg for noe så går det!
![]()
Neida. Sant detDu er jo snart halveis da![]()
det er ikke langt igjen