Skravletråd

04-053-01_2629625$DetailsCloseUp.jpg
Bestilt denne i dag:D
Den var stilig da :D :D

Hva driver dere med i kveld da ?

Her er barna i seng ( eldste har spille tid ) siden vi skal reise så tidlig :)
Sambo er ute å redder svigerfar som desverre klarte å fylle feil drivstoff på motorsykkelen sin.
Å jeg sitter på Bv å fargelegger litt :D :D

Skulle ha pakket klart til i morgen men :p enda masse tid igjen :p

Vi skal straks spise middag - mannen står ute ved grillen og håper han rekker å bli ferdig før regnet bryter løs igjen :P

374 mener du vel? :P
Haha ja altså eller det :p det hørtes mere rett ut :p hahaha litt kjapp der men uansett det kan være vi klarer det vis vi går skikkelig inn for det :D er det noe vi november damer er så er det gode til å skravle :D
Vi Jar jo mye mer innlegg enn de med termin i juni :p hehe er snart det mest aktive forumet i 2015 :o :p

Haha ja altså eller det :p det hørtes mere rett ut :p hahaha litt kjapp der men uansett det kan være vi klarer det vis vi går skikkelig inn for det :D er det noe vi november damer er så er det gode til å skravle :D
Vi Jar jo mye mer innlegg enn de med termin i juni :p hehe er snart det mest aktive forumet i 2015 :o :p
Ja absolutt mulig hvis vi først bestemmer oss - men nå blir jo jeg borte for å spise - så må det vel litt rydding til etter mat :P

Men skal se hva jeg klarer å få til ^-^

Tror jeg greide å bestille regntrekk til vogna å, er ikke sikker for det virket som om at de hadde data problemer på lekmer.

Ja absolutt mulig hvis vi først bestemmer oss - men nå blir jo jeg borte for å spise - så må det vel litt rydding til etter mat :P

Men skal se hva jeg klarer å få til ^-^
Da får du skravle mye etterpå :p min telefon må snart lades litt :o men skal nok få til å bidra mye likevel :D jeg håper hvertfall det :p

Back
Topp