Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santDa er det bare å sette I gang da.)
Så kjekt p bestille nyttBestilte meg et skjørt og sokker, og strømpebukse til mj på hm I dag![]()
Så kjekt p bestille nytt![]()
Jeg har blitt for avhengig av nettshoopinghehe
Ok nei det hadde ikke jeg heller gidda :/Ja det blir mye på nett, var å kikka på lindex på nettet og fant en ting til 50 kr men når jeg la den I kassa ble total summen 107 kr pga frakt og gebyr, da gadd jeg ikke.
374 mener du vel?Ikke santdet fikser vi lett vil jeg tro
det er jo bare 74 innlegg igjen
![]()
Haha ja altså eller det374 mener du vel?![]()
Åååh grill matVi skal straks spise middag - mannen står ute ved grillen og håper han rekker å bli ferdig før regnet bryter løs igjen![]()
Ja absolutt mulig hvis vi først bestemmer oss - men nå blir jo jeg borte for å spise - så må det vel litt rydding til etter matHaha ja altså eller detdet hørtes mere rett ut
hahaha litt kjapp der men uansett det kan være vi klarer det vis vi går skikkelig inn for det
er det noe vi november damer er så er det gode til å skravle
![]()
Vi Jar jo mye mer innlegg enn de med termin i junihehe er snart det mest aktive forumet i 2015
![]()
![]()
Pølser, spare ribs og noe annet kjøtt som lukter fortreffeligÅååh grill mat![]()
hva dere griller?
Krysser fingrene for at han klarer det![]()
Da får du skravle mye etterpåJa absolutt mulig hvis vi først bestemmer oss - men nå blir jo jeg borte for å spise - så må det vel litt rydding til etter mat
Men skal se hva jeg klarer å få til ^-^
Hm. Ikke kjekt når de har problemer :/ men håper det gikk seg tilTror jeg greide å bestille regntrekk til vogna å, er ikke sikker for det virket som om at de hadde data problemer på lekmer.