Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er farlig godeMmmmm det så veldig godt ut![]()
Disse hadde du fiksa lettSkulle ønske jeg var like bakeflink som deg ^-^
Heh ^'^ sist jeg skulle bake klarte jeg å ødelegge kenwooden :/Disse hadde du fiksa lett![]()
![]()
Hahaha jeg var på nippet i dagHeh ^'^ sist jeg skulle bake klarte jeg å ødelegge kenwooden :/
Haha - de maskinene altså! Skal sende bilde når jeg kan - tror det er en lost cause..Hahaha jeg var på nippet i dagden holdt på å hoppe av benken
![]()
Hehe .. Tror kansje min er så sliten den så sitt snitt i å hoppe utfor kanten men jeg klarte å redde denHaha - de maskinene altså! Skal sende bilde når jeg kan - tror det er en lost cause..
Hehe hvordan fikk du til det? HeheSom du sikkert ser så er ikke dette riktig(ikke helt ny)
Nei, gudene må vite... skulle montere og var ikke helt oppmerksom - nå får jeg den ikke av..Hehe hvordan fikk du til det? Hehe![]()
Merkelig :/ det burde jo gå an :/Nei, gudene må vite... skulle montere og var ikke helt oppmerksom - nå får jeg den ikke av..
Og hvis jeg ikke får den av, så er den ødelagt - gamle typen..
Nja, mannen er litt redd for at ved å klikke feil del på feil sted... at det sitter litt for godt fast :/Merkelig :/ det burde jo gå an :/
Men er det ikke bare å ta i? Vis det ikke går så virker den jo ikke uansett?Nja, mannen er litt redd for at ved å klikke feil del på feil sted... at det sitter litt for godt fast :/