Skravletråd

God morgen :)
Måtte tvinge meg selv til å ligge i senga frem til litt over 8 i dag, for skulle inn på legesentrert å ta glukose belastnings test. Å da får jeg jo ikke drikke noe. Blir gal av det, hår så skrekkelig lyst på noe å drikke nå. Sitter på legesentrert å må vente til 11 før blodprøve kan bli tatt.
Hadde lyst til å ligge på stranda I dag jeg :) :) :)

Så deilig ^-^

Her er det varmt og strålende sol! Typisk dag på kontoret >< hehe
Og i dag blir det nok overtid...

Nå er det kjempe deilig her.:D Badebassenget er fremme og nyter været på terassen:D
Kjedelig med overtid da...Lenge til ferie?

brio-happy-mixed-2014-duo-telescope-black-black-denim-luft.jpg

Kom over denne til veldig ok pris i dag, hmmm...

Nå er det kjempe deilig her.:D Badebassenget er fremme og nyter været på terassen:D
Kjedelig med overtid da...Lenge til ferie?
Høres herlig ut! Basseng er drømmen :P

Ble ikke mer enn en time over, så ble mannen og jeg enige om å møtes ved den lokale svømmehallen for å svømme litt ^-^

Vi driver p maler hus til den store gull medaljen :o vert å maler i 7 timer i dag.. Helt gåen :o å i
Morgen er det på an igjen.. Heldige meg skal på jobb noen timer først så håper de har malt mye til jeg kommer hjem :p

Forstår meg virkelig ikke på søvnrytmen min i det siste. På tirsdag var jeg så sliten at jeg forsov meg med en time, i dag var jeg lys våken en time før jeg pleier å stå opp?
Reiste inn til jobb - kan likesågreit få en tidlig start på dagen :)

Er synes ellers det er veldig morsomt å observere morgenrutinene på de rundt meg på toget - mellom de som sminker seg, de som sover/puster høyt, de som leser aviser og prøver å bla om uten å treffe den som sitter ved side av ^-^

Oi, så bra. Finn?

Gruppe på Facebook. Barneklær vestfold eller noe slikt tror jeg den heter. Er vel medlem av 5-6 av disse gruppene på fb alle høres til I vestfold så husker ikke helt hva de heter :)
Men har lært av min søster at hvis jeg er førstemann til å by at jeg aldri skal by mer enn HBO summen selger har satt, å dette er 2 gangen jeg er den eneste til å by på poser med klær så da får jeg jo dem skrekkelig billig da :)

I dag er det lunsje med min søster :) det var hele planen for i dag:)
Hva er din plan for i dag ??

God morgen! Kjekt å lese om soldager og nye klær.

Er synes ellers det er veldig morsomt å observere morgenrutinene på de rundt meg på toget - mellom de som sminker seg, de som sover/puster høyt, de som leser aviser og prøver å bla om uten å treffe den som sitter ved side av ^-^

Savner toget! Jeg pleide å være en av dem som prøvde å sjekke epost og spise frokost - samtidig som jeg ringte hjem og kvalitetssikret morgenrutinene der.

I dag er det lunsje med min søster :) det var hele planen for i dag:)
Hva er din plan for i dag ??

Håper hun har like god tid, da. Ser for meg en laaaang skravlelunch?

Jeg skal gjøre klart til overnattingsgjester, og det ser ut som jeg får noen soltimer på terassen.

God morgen! Kjekt å lese om soldager og nye klær.

Savner toget! Jeg pleide å være en av dem som prøvde å sjekke epost og spise frokost - samtidig som jeg ringte hjem og kvalitetssikret morgenrutinene der.

Håper hun har like god tid, da. Ser for meg en laaaang skravlelunch?

Jeg skal gjøre klart til overnattingsgjester, og det ser ut som jeg får noen soltimer på terassen.

Var ho som inviterte til lunsj på tarassen hennes ;) så regner med laaaang lunsj ja;)

Kos med gjester? :)

Back
Topp