Skravletråd

Hatt to svangerskap med mye halsbrann å det er helt fælt :(
Håper virkelig du finner noe som virker :)

Takk! Jeg syns det er så tidlig å få det, er kun 19+4. Men det presser vel på. I begynnelsen fikk jeg det pga oppkast, men nå er det ca hver gang jeg spiser. Og det varer jo. Syns lovehearts er lindrende, men melk som funker til vanlig har ingen effekt. Må prøve sånn pulver eller hva det er for noe :p

Takk! Jeg syns det er så tidlig å få det, er kun 19+4. Men det presser vel på. I begynnelsen fikk jeg det pga oppkast, men nå er det ca hver gang jeg spiser. Og det varer jo. Syns lovehearts er lindrende, men melk som funker til vanlig har ingen effekt. Må prøve sånn pulver eller hva det er for noe :p
Jeg hadde flytende gaviscon med første mann. Det smaker drit men det hjalp :) å hadde den flaska med meg over alt :p
Med henne hadde jeg tygge tabletter :) de smakte bedre :p

Jeg hadde flytende gaviscon med første mann. Det smaker drit men det hjalp :) å hadde den flaska med meg over alt :p
Med henne hadde jeg tygge tabletter :) de smakte bedre :p

Da går jeg for tyggetablettene! Fikk beskjed av legen om at jeg måtte kjøpe GEM-pulver for å få opp saltnivået mitt, men fyyy så ekkelt det var, fikk i meg maks 3 dl.

Da går jeg for tyggetablettene! Fikk beskjed av legen om at jeg måtte kjøpe GEM-pulver for å få opp saltnivået mitt, men fyyy så ekkelt det var, fikk i meg maks 3 dl.
Åh usj :/
Jeg ville å heller ha gått for de ja :p eller sånn brusepulver man får i butikkene :) det smaker heller ikke så verst i forhold :) samarin :)

God morgen og god søndag alle sammen:) Vi er snart klar for Sverigetur:) Hva gjør dere u
Idag?
God morgen :) kos dere på Sverige tur :) her dro jeg på meg nattasen :) tasse inn på kjøkkenet å laga en stor rundstykke deig. Nå ser barna film, deigen hever å jeg har lagt meg flat i senga for å lese litt :p skikkelig sløv morgen :) :)

Ellers så skal tuppa i selskap i dag.

Bortsett fra det så har vi ingen planer :)

God morgen! Er på Nidelven og spist en helt fantastisk frokost (testet ut hvor mye jeg kan spise før jeg sprekker :) )
Ønsker dere alle en god søndag ^-^

Oioioi ☺ som jeg gleder meg til imorgen ☺ da skal vi nemlig flytte. Og det skal bli godt å endelig få et hus som jeg kan kalle mitt hjem ☺

Har vært ok der vi bor nå altså, men har vist vi skal selge og kjøpe nytt, og da er det ikke lett å føle seg skikkelig hjemme. For dette er samboerens sitt gamle, og ikke helt der vi vil bo. ☺☺

Oioioi ☺ som jeg gleder meg til imorgen ☺ da skal vi nemlig flytte. Og det skal bli godt å endelig få et hus som jeg kan kalle mitt hjem ☺

Har vært ok der vi bor nå altså, men har vist vi skal selge og kjøpe nytt, og da er det ikke lett å føle seg skikkelig hjemme. For dette er samboerens sitt gamle, og ikke helt der vi vil bo. ☺☺
Oj, ja skjønner godt du er spent :) og gratulerer med nytt hus ^-^

Så spennende :D :D masse lykke til led flytting :D

God tur, Undomiel!
God frokost, rosahårdått! Ser nydelig ut!
God søndag, Totoro. Nidelven måtte jeg google, og hvis jeg antar at du ikke sitter I elva er det enten legesenteret eller hotellet. Satser på det siste, det så veldig hyggelig ut!
Lykke til med flyttingen, Idaers. Håper du er "skikkelig hjemme" veldig snart.

Her er det sofasøndag, med te og strikketøy. Mann og barn er på tur, GPS i tåka er akkurat passe spennende når turområdet er så lite og urbant at alle nedoverbakker fører til et busstopp.

Da er vi på vei til flyplassen, er vel hjemme litt etter 23 en gang - har til og med klart å bli litt solbrent på ene armen :P

Ikke fått skravla noe her i det hele tatt idag jeg! Nå tar jeg natta:) satser på litt skravling i mårra vel..? Flere som har mål for topp 100 juni?

Det er så typisk!!! Har ikke fått med meg at toget jeg pleier å ta ikke går - sommerruter ftw!

Så må vente i 40min til en shuttlebuss plukker oss (var heldigvis ikke alene om å ikke ha fått det med meg) opp..
Fine mandagen sin det...

Ønsker alle dere en flott ukestart (og er litt ekstra misunnelig på dere som allerede har ferie ;) )! ^-^

Ikke fått skravla noe her i det hele tatt idag jeg! Nå tar jeg natta:) satser på litt skravling i mårra vel..? Flere som har mål for topp 100 juni?

Har desverre blitt dårlig med skravling denne mnd:P Ikke tid;)

Back
Topp