Skravletråd

Hva bringer så denne dagen da? :)

For min del begynnte den alt for tidelig, fikk ikke sove så sto opp halv syv.
I dag er det lege besøk og fornyelse av sykemelding håper jeg :) så inn på jobb å levere den. Så bærer det ut på tur til haugesund :) må si at jeg ikke akkurat gleder meg til ca 6 timers kjøretur.

Har fri i dag - så sitter på toget inn for å besøke en venninne først, så time hos jm litt senere.

Videre er planen å få svømt litt før vi skal spise med faren min og tantebarna mine :)

*Synes bilturer på over en time blir lange! Men blir jo godt å komme frem da - hvor lenge skal dere være i Haugesund?

Har fri i dag - så sitter på toget inn for å besøke en venninne først, så time hos jm litt senere.

Videre er planen å få svømt litt før vi skal spise med faren min og tantebarna mine :)

*Synes bilturer på over en time blir lange! Men blir jo godt å komme frem da - hvor lenge skal dere være i Haugesund?

Så deilig med fri :) kos deg :)

Til vanlig synes jeg det å kjøre bil tur bare er kos :) nå kan jeg ikke si det samme. Vi skal hjem på søndag. Skal i 70 års lag til faren til gubben.

Så deilig med fri :) kos deg :)

Til vanlig synes jeg det å kjøre bil tur bare er kos :) nå kan jeg ikke si det samme. Vi skal hjem på søndag. Skal i 70 års lag til faren til gubben.
Koselig med helgetur og bursdag da ^-^ for min del er det enklest om jeg får kjørt en del av strekket selv - vet ikke om du har testet?

Koselig med helgetur og bursdag da ^-^ for min del er det enklest om jeg får kjørt en del av strekket selv - vet ikke om du har testet?

:)) ikke med den gubben jeg har:)) tror de eneste gangene jeg har fått kjøre når vi skal på tur er hvis han er så trøtte at han vil sove. Å tror jeg kan telle det på ei hånd hvor mange ganger det har vært på 9 år :))

Ja skal bli godt å komme seg vekk litt, håper bare gubben og søstra hans kan la vær å "krangle" heve stemmen mot hverandre. Har prøvd å legge ned veto mot et tema på turen. Får se hvordan det går.

:)) ikke med den gubben jeg har:)) tror de eneste gangene jeg har fått kjøre når vi skal på tur er hvis han er så trøtte at han vil sove. Å tror jeg kan telle det på ei hånd hvor mange ganger det har vært på 9 år :))

Ja skal bli godt å komme seg vekk litt, håper bare gubben og søstra hans kan la vær å "krangle" heve stemmen mot hverandre. Har prøvd å legge ned veto mot et tema på turen. Får se hvordan det går.
Heh, høres kjent ut. Min er heller ikke så glad i å være passasjer i egen bil med mindre han er skikkelig trøtt.. men han lar heller meg kjøre ett par timer enn å måtte stoppe hele tiden fordi jeg blir uggen :P

Dere skal opp sammen alle tre?

Heh, høres kjent ut. Min er heller ikke så glad i å være passasjer i egen bil med mindre han er skikkelig trøtt.. men han lar heller meg kjøre ett par timer enn å måtte stoppe hele tiden fordi jeg blir uggen :P

Dere skal opp sammen alle tre?

Jeg og gubben kjører 1 bil. Søstra med fam kjører 1 bil. Men heldig som jeg er skal vi bo på samme hotell :(
Må innrømme det at jeg ikke har det beste forholdet til svigerinna mi, blir skrekkelig sliten av ho.
Blir ikke uggen av bil kjøring, jeg kjører bare mye saktere enn gubben;)

Er det vanlig time du skal til hos jm?

Jeg vasker stoffer idag, det er dårlig tørk, men håper de tørker til i morgen. Vil ikke ta dem i tørketrommelen :)
I går var jeg på Polarn O Pyret, de har nå 70% salg! Kjøpte babysokker, en sparkebukse og body og en tskjorte og bukse til storesøster.

Men noen som vet om butikker/nettbutikker som selger fyllvatt? Panduro har, men ganske dyrt.. :)

Sto opp 5 for å ta fly til Trondheim - kjærestetur med overnatting på Rica Nidelven :) gleder meg til frokost i morgen ^-^

God morgen! Idag skal jeg på butikken. Kjøpe mat, og gruer meg til å kjøpe øl for samboeren min :hilarious::hungover:

Back
Topp