God morgen damer![]()
God morgenGod morgen!egentlig god kveld i mitt tilfelle, kl 8 er jeg ferdig på nattvakt og skal hjem å sove
gleder meg!!
![]()
(Og god natt til Livianso
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen damer![]()
God morgenGod morgen!egentlig god kveld i mitt tilfelle, kl 8 er jeg ferdig på nattvakt og skal hjem å sove
gleder meg!!
![]()
God morgen!egentlig god kveld i mitt tilfelle, kl 8 er jeg ferdig på nattvakt og skal hjem å sove
gleder meg!!
![]()
Har fri i dag - så sitter på toget inn for å besøke en venninne først, så time hos jm litt senere.
Videre er planen å få svømt litt før vi skal spise med faren min og tantebarna mine
*Synes bilturer på over en time blir lange! Men blir jo godt å komme frem da - hvor lenge skal dere være i Haugesund?
Koselig med helgetur og bursdag da ^-^ for min del er det enklest om jeg får kjørt en del av strekket selv - vet ikke om du har testet?Så deilig med frikos deg
Til vanlig synes jeg det å kjøre bil tur bare er kosnå kan jeg ikke si det samme. Vi skal hjem på søndag. Skal i 70 års lag til faren til gubben.
Koselig med helgetur og bursdag da ^-^ for min del er det enklest om jeg får kjørt en del av strekket selv - vet ikke om du har testet?
Heh, høres kjent ut. Min er heller ikke så glad i å være passasjer i egen bil med mindre han er skikkelig trøtt.. men han lar heller meg kjøre ett par timer enn å måtte stoppe hele tiden fordi jeg blir uggen) ikke med den gubben jeg har
) tror de eneste gangene jeg har fått kjøre når vi skal på tur er hvis han er så trøtte at han vil sove. Å tror jeg kan telle det på ei hånd hvor mange ganger det har vært på 9 år
)
Ja skal bli godt å komme seg vekk litt, håper bare gubben og søstra hans kan la vær å "krangle" heve stemmen mot hverandre. Har prøvd å legge ned veto mot et tema på turen. Får se hvordan det går.
Heh, høres kjent ut. Min er heller ikke så glad i å være passasjer i egen bil med mindre han er skikkelig trøtt.. men han lar heller meg kjøre ett par timer enn å måtte stoppe hele tiden fordi jeg blir uggen
Dere skal opp sammen alle tre?
Morgen!God morgen![]()
Blir ikke uggen av bil kjøring, jeg kjører bare mye saktere enn gubben![]()
Velkommen til TrondheimSto opp 5 for å ta fly til Trondheim - kjærestetur med overnatting på Rica Nidelvengleder meg til frokost i morgen ^-^