Skravletråd

Bare jeg som har fått helt avsmak på brus her?:-/ merkelig, for jeg er veeeldig glad i pepsi max. Har kanskje drukket et par glass brus til sammen siden påske:o men skal ikke klage:p derimot har det blitt litt mer iste da. Men går stort sett i vann, kjempekjedelig:p
Høhø min brus er å borte :) ( men det svar for lenge siden da, 3 år uten) men jeg går å å drikker på denne isteen :p

Har ikke gjort en dritt i dag:o skulle begynne i sta men var så trøtt at jeg sovna på sofaen..
Akkurat det holder jeg med deg i :D :D kunne godt tenkt meg å inntatt sofaen :D å sovet :D
Nå ligger jeg i senga da for jeg gadd ikke en gang gå opp trappen :o men kan ikke sove for skal snart hente unger og en tur på posten :p

Akkurat det holder jeg med deg i :D :D kunne godt tenkt meg å inntatt sofaen :D å sovet :D
Nå ligger jeg i senga da for jeg gadd ikke en gang gå opp trappen :o men kan ikke sove for skal snart hente unger og en tur på posten :p
Hehe, godt det ikke bare er meg:) har kjent meg så trøtt i hele dag, så var sikkert bare lurt å sove litt:p bare ligger på sofaen vettu, da lukker øya seg etterhvert når man er så trøtt:D

Hehe, godt det ikke bare er meg:) har kjent meg så trøtt i hele dag, så var sikkert bare lurt å sove litt:p bare ligger på sofaen vettu, da lukker øya seg etterhvert når man er så trøtt:D
Er lurt å høre på kroppen ja :D å du trengte det nok :D så mannen din får heller tåle litt rot :p

Ja det gjør han vanligvis:p hvis ikke sier jeg bare at han er velkommen til å rydde selv også:p
Han laget mat til seg selv og reiste fra oppvaska på søndag, DET jar jeg iallfall tatt:D haha
Hehehe helt enig :p vis de syntes det er rot så får de rydde selv å :p
Min tok soverommet igår :p

Er ikke bare bare med bekken problemer og holde ett helt hus rent å ryddig :o

Da jeg passerte 8 uker tok vi en kjapp evalueringssamtale på jobb. Ingen av oss mente det var nødvendig, men det var en hyggelig samtale og veldig fort gjort å fylle ut og sende inn skjemaet. Høres ut som om det sparte meg for å vente på en større papirmølle.
Men jeg har vært i dialog møte på jobben også! 2 stk til og med!

Men jeg har vært i dialog møte på jobben også! 2 stk til og med!
Å! Da skal de ikke trenge noe annet enn en ordinær sykemeldingen fra legen for å vite at du har krav på pengene. Så smålig å la deg vente mens de arkiverer!

Driver å legger over bilder og oppskrifter fra bloggen til bloggens Facebook side :p haha stress men det blir mye mer oversiktlig der :D

Back
Topp