Det er jo hvertfall ikke feil daTaakkfant meg jordbær med sukker å fløte
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo hvertfall ikke feil daTaakkfant meg jordbær med sukker å fløte
![]()
Da får du spredt rotet rundt på et større område, og da blir det ikke like rotete like fortHusker da vi bodde trangt, da syns jeg liksom det så veldig rotete ut med en gang det var bare litt rot
![]()
Nå skal vi snart begynne med barnerommetJeg har lyst på en sånn stor wallsticker på veggen, men vet ikke helt hvor man kan få kjøpt sånnn egentlig.. Blir gøy å få begynt da
bare ei uke igjen til oul og
![]()
Der har jeg ikke sjekla! Takk for tips!!Vi kjøpte på ebay!![]()
Hahaha!! Joda, det er helt santDet er en sannhet med modifikasjoner
Med mer plass blir det ofte mer ting - og kan fort bli rotete da også.. men er man flink til å legge på plass etter seg hjelper det jo absolutt på![]()
Da får du spredt rotet rundt på et større område, og da blir det ikke like rotete like fortHusker da vi bodde trangt, da syns jeg liksom det så veldig rotete ut med en gang det var bare litt rot
![]()
Det er en sannhet med modifikasjoner
Med mer plass blir det ofte mer ting - og kan fort bli rotete da også.. men er man flink til å legge på plass etter seg hjelper det jo absolutt på![]()
Ja, det er nok alt som passer med den lille som tar mest plass - men det er ikke umulig.Det gjør det! Ser ille ut om det bare ligger noe på stuebordet liksom. Gleder meg til å kunne spre rotet litt mer rundtom vi må bo her de første månedene med nurket ser jeg for at det kommer til å bli kaos! En nyfødt tar ikke så mye plass, men gu så mye stæsj de trenger
![]()
God morgen og masse lykke til i dagGod morgentid for ul i dag! Spent, glad og nervøs på samme tid. Er vår første ultralyd denne gangen, og jeg håperhåper at alt står bra til. Har time halv 11 så er heldigvis ikke så lenge å vente
tror det blir en fin dag
![]()
God morgenGod morgentid for ul i dag! Spent, glad og nervøs på samme tid. Er vår første ultralyd denne gangen, og jeg håperhåper at alt står bra til. Har time halv 11 så er heldigvis ikke så lenge å vente
tror det blir en fin dag
![]()
Sorry meg, men irriterer meg over at folk i liten grad bruker quotemen meg om det kanskje
![]()
Hvor mye tror dere det koster å kjøpe 10-15 m med lister, maling til 12 kvm (veggene altså) og takmaling?
Heisa du! Hva driver du med på mårrakvisten?God morgen, damer!
Kos deg på ul, Nikki.
God morgentid for ul i dag! Spent, glad og nervøs på samme tid. Er vår første ultralyd denne gangen, og jeg håperhåper at alt står bra til. Har time halv 11 så er heldigvis ikke så lenge å vente
tror det blir en fin dag
![]()
Lykke til hos legenSykemelding å mi går ut i mårra, legen idag. Veldig spent på utfallet! Vet ikke helt selv hva jeg vil eller hva som er best egentlig. Kjenner egentlig jeg gruer meg litt til hele legebesøket... Tvi tvi..![]()