Skravletråd

Da får du spredt rotet rundt på et større område, og da blir det ikke like rotete like fort:D Husker da vi bodde trangt, da syns jeg liksom det så veldig rotete ut med en gang det var bare litt rot:)

Det er en sannhet med modifikasjoner :P

Med mer plass blir det ofte mer ting - og kan fort bli rotete da også.. men er man flink til å legge på plass etter seg hjelper det jo absolutt på ;)

Nå skal vi snart begynne med barnerommet:) Jeg har lyst på en sånn stor wallsticker på veggen, men vet ikke helt hvor man kan få kjøpt sånnn egentlig.. Blir gøy å få begynt da:) bare ei uke igjen til oul og:)

Vi kjøpte på ebay! :)

Hvor mye tror dere det koster å kjøpe 10-15 m med lister, maling til 12 kvm (veggene altså) og takmaling?

Da får du spredt rotet rundt på et større område, og da blir det ikke like rotete like fort:D Husker da vi bodde trangt, da syns jeg liksom det så veldig rotete ut med en gang det var bare litt rot:)

Det gjør det! Ser ille ut om det bare ligger noe på stuebordet liksom. Gleder meg til å kunne spre rotet litt mer rundt :D om vi må bo her de første månedene med nurket ser jeg for at det kommer til å bli kaos! En nyfødt tar ikke så mye plass, men gu så mye stæsj de trenger :p

Det er en sannhet med modifikasjoner :P

Med mer plass blir det ofte mer ting - og kan fort bli rotete da også.. men er man flink til å legge på plass etter seg hjelper det jo absolutt på ;)

Mer ting blir det uansett, i hvert fall med et lite nurk. Så satser på større plass å plassere alle tinga på snart! Liker at alt har sin plass, men det er det faktisk ikke plass til i dette kottet, haha.

Det gjør det! Ser ille ut om det bare ligger noe på stuebordet liksom. Gleder meg til å kunne spre rotet litt mer rundt :D om vi må bo her de første månedene med nurket ser jeg for at det kommer til å bli kaos! En nyfødt tar ikke så mye plass, men gu så mye stæsj de trenger :p
Ja, det er nok alt som passer med den lille som tar mest plass - men det er ikke umulig.

Kjenner noen som bor i leilighet på ca 30m2 med en liten en - trangt, men ikke rotete. Krever derimot litt bedre disiplin enn det jeg har :P

Sorry meg, men irriterer meg over at folk i liten grad bruker quote:p men meg om det kanskje;)

Skal prøve å huske det.

Jeg har vært litt irritert over at det er så mye quotes at trådene blir milelange, men ser poenget med at det gir varsel til den man svarer.

Hvor mye tror dere det koster å kjøpe 10-15 m med lister, maling til 12 kvm (veggene altså) og takmaling?

Pris på list avhenger av hvilken type list du skal ha, malt, umalt, tre, plast, profilert og om det er tak eller gulv.

Dette gjelder også maling, der kommer det ann på merket du velger.

Å hvis det er du som skal male må du bruke sens, green room eller obs sin frisk pust maling. De ligger på 260 til 399 for 3 liter.

For hvis du får andre til å male med annen type maling må du huske på at du som gravid helst ikke skal gå inn i rommet før etter noen dager, pga skadelig avdamping.

Til vanlig bruker jeg lady vegg 10 hvis den er på tilbud eller så bruker jeg infra fra coop obs for den er rimelig. :)
Når jeg malte barnerommet for noen uker siden brukte jeg frisk pust fra coop obs, og sens dette fordi jeg ville ha blankere lister enn vegger, så kjøpte 2 3 l frisk pust 10 og en 1 sens 40 :) synes sens var veldig tykk maling, likte bedre frisk pust.
Husker ikke helt prisen på 1 l men var rundt 200 kr.
:)

Sykemelding å mi går ut i mårra, legen idag. Veldig spent på utfallet! Vet ikke helt selv hva jeg vil eller hva som er best egentlig. Kjenner egentlig jeg gruer meg litt til hele legebesøket... Tvi tvi.. :)

Sykemelding å mi går ut i mårra, legen idag. Veldig spent på utfallet! Vet ikke helt selv hva jeg vil eller hva som er best egentlig. Kjenner egentlig jeg gruer meg litt til hele legebesøket... Tvi tvi.. :)
Lykke til hos legen :) går sikkert bra hos legen skal du se ^-^

Back
Topp