Skravletråd

Hvor mye tror dere det koster å kjøpe 10-15 m med lister, maling til 12 kvm (veggene altså) og takmaling?

Bruker ofte nettbutikken til byggmax:https://www.byggmax.no De har et OK utvalg av lister til OK priser, og er et fint sted å sjekke pris. Frakten er veldig grei for oss som ikke har bil, men siden du skal ha så lite er det sikkert billigere å hente selv på nærmeste trelast.

Sykemelding å mi går ut i mårra, legen idag. Veldig spent på utfallet! Vet ikke helt selv hva jeg vil eller hva som er best egentlig. Kjenner egentlig jeg gruer meg litt til hele legebesøket... Tvi tvi.. :)

Håper legen har tid til å snakke gjennom alternativene og finne den beste løsningen sammen med deg.

Sykemelding å mi går ut i mårra, legen idag. Veldig spent på utfallet! Vet ikke helt selv hva jeg vil eller hva som er best egentlig. Kjenner egentlig jeg gruer meg litt til hele legebesøket... Tvi tvi.. :)
Snakk med legen om hva du tenker:) jeg gikk i over to uker å grua meg til sm gikk ut. Fordi jeg ikke følte meg like dårlig som før, men samtidig ikke så bra at jeg følte jeg kunne gjøre jobben. Og så føler man vel alltid på det å ikke kunne være på jobb. Hadde tenkt å prøve, men bestilte meg likevel en legetime for å høre hva legen tenkte. Trengte ikke si mer før han sa han ikke hadde noe problemer med å gi meg videre sm. Så håper jeg formen er på topp når den går ut slik at jeg kan tilbake i tilrettelagt arbeid:)

Masse lykke til :) dette går nok så bra så :) men er selv nervøs før besøk hos legen :/

Snakk med legen om hva du tenker:) jeg gikk i over to uker å grua meg til sm gikk ut. Fordi jeg ikke følte meg like dårlig som før, men samtidig ikke så bra at jeg følte jeg kunne gjøre jobben. Og så føler man vel alltid på det å ikke kunne være på jobb. Hadde tenkt å prøve, men bestilte meg likevel en legetime for å høre hva legen tenkte. Trengte ikke si mer før han sa han ikke hadde noe problemer med å gi meg videre sm. Så håper jeg formen er på topp når den går ut slik at jeg kan tilbake i tilrettelagt arbeid:)
Takk for det! Hadde og egentlig tenkt å bare la legen vurdere, men har vært sykemeldt i 3 mndr np, så tviler vel egentlig på at han vil sykemeldt meg så veldig mye lengre. Føler meg aldeles Ilke klar for jobben enda.. Men må man, så må man.. Får se hva det blir til

Ser på Factomania og prøver å finne blå himmel bak de mørke skyene. Vi skal på piknik i morgen...
Ok:) Har heldigvis meldt finvær i dag og i mårra her. Men så småregn resten av uka. Piknik høres veldig trivelig ut!!

Takk for det! Hadde og egentlig tenkt å bare la legen vurdere, men har vært sykemeldt i 3 mndr np, så tviler vel egentlig på at han vil sykemeldt meg så veldig mye lengre. Føler meg aldeles Ilke klar for jobben enda.. Men må man, så må man.. Får se hva det blir til
Liker det ikke selv:-/ men hvis jeg måtte noe tilbake, ville jeg uansett spurt om noen prosent sykemelding for å gå rett ut i full jobb blir veldig pangstart. Men nå jobber jeg natt da, så jeg ville nok ikke klart det uansett. Var oppe til ca halv 3 på fredag og var helt ødelagt hele helgen:( hør med legen, han skal jo ha ditt beste i tankene når han bestemmer hva som skjer:)

Sitter å venter på at jeg skal reise:p må kjøre en time hver vei. Bedre å vente hjemme enn på sykehuset kanskje.. og mannen skal videre på jobb etterpå, så vi må ha hver vår bil:( kjedeliiiig.. hehe

Lykke til, går nok bra skal du se :)

Ok:) Har heldigvis meldt finvær i dag og i mårra her. Men så småregn resten av uka. Piknik høres veldig trivelig ut!!
Hvis været holder, blir piknik supert. God mat, fine folk, parkleker..

Noen andre som har godværsplaner?

Hvis været holder, blir piknik supert. God mat, fine folk, parkleker..

Noen andre som har godværsplaner?
Såpass ja:) Hvor mange er dere som skal dra? Hørtes veldig artig ut! Får satse på at været holder!

God morgen :)

Lillegutt og samboeren min var oppe halv 6 i dag, jeg er heldig som får sove lenger :)
Lillegutt sover igjen nå. Jeg har tatt meg en dusj og spist frokost ute.

Gressklipperen vi har bestilt blir levert i dag mellom 9-13 så den kan jo være her når som helst. Blir gressklipping her i dag! Gresset går over ryggen på hunden vår og vi har ikke så liten hund :P Blir nok en kjempejobb (har ett mål hage) men SÅ godt når det er gjort.

Skal legge solbrillene INNE i dag, vi var på besøk på en hytte i går. Koste oss i solveggen og jeg har fått tidenes solbrilleskille. Lekkert.... Hater å gå uten solbriller, men sånn her kan jeg nesten ikke gå :D

Ha en fin dag!

Back
Topp