HehePrøver å våkne![]()
Har akkurat fått mini avgårde i bhg. Hatt fri i 14 dager, så tror det blir godt for han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HehePrøver å våkne![]()
Tusen takkLykke til hos legengår sikkert bra hos legen skal du se ^-^
Hvor mye tror dere det koster å kjøpe 10-15 m med lister, maling til 12 kvm (veggene altså) og takmaling?
Sykemelding å mi går ut i mårra, legen idag. Veldig spent på utfallet! Vet ikke helt selv hva jeg vil eller hva som er best egentlig. Kjenner egentlig jeg gruer meg litt til hele legebesøket... Tvi tvi..![]()
Heisa du! Hva driver du med på mårrakvisten?
Snakk med legen om hva du tenkerSykemelding å mi går ut i mårra, legen idag. Veldig spent på utfallet! Vet ikke helt selv hva jeg vil eller hva som er best egentlig. Kjenner egentlig jeg gruer meg litt til hele legebesøket... Tvi tvi..![]()
Masse lykke tilSykemelding å mi går ut i mårra, legen idag. Veldig spent på utfallet! Vet ikke helt selv hva jeg vil eller hva som er best egentlig. Kjenner egentlig jeg gruer meg litt til hele legebesøket... Tvi tvi..![]()
TakkMasse lykke tildette går nok så bra så
men er selv nervøs før besøk hos legen :/
Kjedelig med vente tid daTakk40 minutters forsinkelse her da, sp blir litt venting.. Han legen min tar seg veeeldig god tid til pasientene sine han
![]()
Takk for det! Hadde og egentlig tenkt å bare la legen vurdere, men har vært sykemeldt i 3 mndr np, så tviler vel egentlig på at han vil sykemeldt meg så veldig mye lengre. Føler meg aldeles Ilke klar for jobben enda.. Men må man, så må man.. Får se hva det blir tilSnakk med legen om hva du tenkerjeg gikk i over to uker å grua meg til sm gikk ut. Fordi jeg ikke følte meg like dårlig som før, men samtidig ikke så bra at jeg følte jeg kunne gjøre jobben. Og så føler man vel alltid på det å ikke kunne være på jobb. Hadde tenkt å prøve, men bestilte meg likevel en legetime for å høre hva legen tenkte. Trengte ikke si mer før han sa han ikke hadde noe problemer med å gi meg videre sm. Så håper jeg formen er på topp når den går ut slik at jeg kan tilbake i tilrettelagt arbeid
![]()
OkSer på Factomania og prøver å finne blå himmel bak de mørke skyene. Vi skal på piknik i morgen...
Liker det ikke selv:-/ men hvis jeg måtte noe tilbake, ville jeg uansett spurt om noen prosent sykemelding for å gå rett ut i full jobb blir veldig pangstart. Men nå jobber jeg natt da, så jeg ville nok ikke klart det uansett. Var oppe til ca halv 3 på fredag og var helt ødelagt hele helgenTakk for det! Hadde og egentlig tenkt å bare la legen vurdere, men har vært sykemeldt i 3 mndr np, så tviler vel egentlig på at han vil sykemeldt meg så veldig mye lengre. Føler meg aldeles Ilke klar for jobben enda.. Men må man, så må man.. Får se hva det blir til
Sykemelding å mi går ut i mårra, legen idag. Veldig spent på utfallet! Vet ikke helt selv hva jeg vil eller hva som er best egentlig. Kjenner egentlig jeg gruer meg litt til hele legebesøket... Tvi tvi..![]()
Hvis været holder, blir piknik supert. God mat, fine folk, parkleker..OkHar heldigvis meldt finvær i dag og i mårra her. Men så småregn resten av uka. Piknik høres veldig trivelig ut!!
Såpass jaHvis været holder, blir piknik supert. God mat, fine folk, parkleker..
Noen andre som har godværsplaner?
Takk! Sitter fortsatt og venterLykke til, går nok bra skal du se![]()
Ja, jeg får bare tåle ventetida, for tenker at det er bedre med en lege som tar seg tid til deg, enn en som ikkegjør det.Kjedelig med vente tid damen godt han tar seg god tid
det gjør ikke min
![]()