Skravletråd

Jeg var på en lokal festival i går, som er her jeg kommer fra:) der treffer man alltid masse folk man ikke har sett på lenge, veldig moro. Snakka med folk jeg ikke har sett siden ungdomsskolen:p har også besøk av bestevenninna mi i helga, som jeg ser altfor sjelden. Mannen måtte absolutt ta en todagers siden det er festival. Spiller ikke så stor rolle for min del men syns det er synd for guttungen siden han er borte i ukedagene:( drikking fra fredag til natt til søndag. Men det får være hans greie, så får vi kose oss med besøk:) håper han er drittdårlig i morgen for da må han på dugnad i bhg fra morgenen av:D haha
Hahaha uff den kan bli lei :p
Kjekt med besøk da :D :D alltid kos det :D :D

En faller fort av skravlinga her gitt, har ikke vært så mye her inne de siste dagene, og plutselig har dere skravlet over 12 nye sider :o haha.

Her har vi Matrix-maraton i kveld, og jeg er plutselig langt inni babyutstyrverden igjen. Har så lyst å gå amok jo! Skulle ønske det var mer gevinst enn 25 kr på det flaxloddet jeg fikk av kjæresten i dag :hilarious:

En faller fort av skravlinga her gitt, har ikke vært så mye her inne de siste dagene, og plutselig har dere skravlet over 12 nye sider :o haha.

Her har vi Matrix-maraton i kveld, og jeg er plutselig langt inni babyutstyrverden igjen. Har så lyst å gå amok jo! Skulle ønske det var mer gevinst enn 25 kr på det flaxloddet jeg fikk av kjæresten i dag :hilarious:
Haha wow 12 sider??
Det er jo sykt :o

Hehe ja det hadde vert noe med en topp gevinst nå :D

God morgen! Her har sola kommet frem og vurderer å gå bort på lokale bakeriet og plukke opp boller/croissants til frokost :P

Noen spennende planer på gang?

God morgen :D
Holder på med frokosten her å :) har i bakeri i nærheten da men hatting rundstykket er godt det å :p

Har ingen planer for dagen så langt :) får ta den som det kommer :D eller jo jeg tenkte å bake en kake :)

Håper alle får en fin dag :)

God morgen! :D

Mannen hadde sovna på badegulvet (ikke ukjent stil) da han kom hjem, kom å la seg først halv 5:p nå er han avgårde på dugnad i bhg, var kjempedårlig som forventa:p hehe

Her skal det vaskes, yey. Da er det greit å bare ha et kort av en leilighet :p

Skulle gjort det her også! Meeen den lille leiligheten føles ufattelig stor i dag!

Vi skal vaske videre, men har fått aksept til å svømme først :P (utsettelser ftw ^-^)

Er såå trøtttt! I går følte jeg meg fyllesyk, og litt i dag og. Tar på med festival selvom man er edru:p kanskje jeg må sove litt nå som guttungen sover:p

Sorry meg, men irriterer meg over at folk i liten grad bruker quote:P men meg om det kanskje;)

Her er det veldig skiftende vær i dag, litt sol for deretter regn osv:)
Vi skal på mangfoldsfestivalen om litt og en tur på plantasjen før stengetid:)

Sorry meg, men irriterer meg over at folk i liten grad bruker quote:P men meg om det kanskje;)
Tenker du generelt eller som svar på noe spesifikt?
Har hatt litt issues med quote på appen den siste uken - håper det går seg til snart

Bare mååååtte lage hamburger til middag i dag å .. Klarte bare halve :p nå ligger jeg som ett slips på sofaen å sløver :p skal bake en kake er meningen :p men må først la denne maten synke :p

Back
Topp