Skravletråd

Så herlig :D etter all den ryddigere så blir bok kvelden ekstra god :D hvertfall syntes jeg det er sykt deilig med kveld etter en slik dag å man føler alt er rent :D :D
Veldig greit når man er ferdig - men tok bare oppe, så nede tas i morgen :P
MEN da er det fint til uken ;)

Føler meg som en alene mor igjen denne uka jo :o kun sett han jeg bor med på onsdagskvelden :o
Usj .. Å jeg har allerede rast igjennom en sesong av mistresses. Så langt denne uka :o

God kveld damer :)
Nå gleder jeg meg til å se første episode av orange is the new black sesong 3 :D Skal bare få ungene i seng først :)

Jeg var på en lokal festival i går, som er her jeg kommer fra:) der treffer man alltid masse folk man ikke har sett på lenge, veldig moro. Snakka med folk jeg ikke har sett siden ungdomsskolen:p har også besøk av bestevenninna mi i helga, som jeg ser altfor sjelden. Mannen måtte absolutt ta en todagers siden det er festival. Spiller ikke så stor rolle for min del men syns det er synd for guttungen siden han er borte i ukedagene:( drikking fra fredag til natt til søndag. Men det får være hans greie, så får vi kose oss med besøk:) håper han er drittdårlig i morgen for da må han på dugnad i bhg fra morgenen av:D haha

Back
Topp