Skravletråd

Det gjør jeg uansett :p haha han har bare med å spise det han får :p kommer aldri med forslag uansett :/
Aaah ^-^ da skjønner jeg at det er litt ekstra kjedelig.

Her er det litt sånn at vi bestemmer meny sammen - men han prøver å få det til så det blir litt balansert.

Er jeg alene blir det stort sett pasta med smør og ost :P kunne spiste det nesten hver dag ><

Aaah ^-^ da skjønner jeg at det er litt ekstra kjedelig.

Her er det litt sånn at vi bestemmer meny sammen - men han prøver å få det til så det blir litt balansert.

Er jeg alene blir det stort sett pasta med smør og ost :P kunne spiste det nesten hver dag ><
Hehe :p jeg bare hiver Toro i microen jeg da :p men i dag ble det hamburger :) home made :)

Hva er deres planer for dagen? :) er stille her så alle er vist opptatt med noe :p

Jeg har bare handlet å drevet med klesvask å sporadisk rydding..

Nå sitter jeg bare her å glor :/

Gubben sa jeg måtte være med å hjelpe til med å pakke ned ting i huset til mora hans, ho har fått leilighet på eldresenter. Så jeg ikke ville, orket ikke det maset. Men jeg måtte mente han. Det endte med at han måtte kjøre meg hjem etter 1,5 timer fordi da hadde jeg så vondt i nedre del av mage og var helt utslitt av den snakking dems, de er 3 søsken som aldri blir enige, og når søstra te gubben begynner å snakke dritt om gubben min til meg, det greier jeg ikke, så håper han forsto at du ikke ber den gravide kjærringa din om slikt mer.

Så nå sitter jeg i sofan sammen med pus og strikker :)

Åh det sjønner jeg veldig godt at du ikke gidder :o det hadde jammen ikke jeg heller gjort :/
Er dårlig å begynne sånn som henne da. Forstår ikke at folk gidder :o

Æsj - enig med rosa! Hadde ikke orket å være der lenger da :/

Mora hans er små sitsofren og manisk depressiv,( ho var ikke der) broren hans er manisk depressiv og oppfører seg som en tre åring midt I trassalderen, søstra hans har et snev av deprisivitet og skal ha mye skryt og oppmerksomhet, skal ha rett og vet best. Gubben min er langt fra perfekt ;) men han er ikke sitsofren, depresiv, oppmerksomhet syk, trassalder. Men han liker å ha rett og få ting gjort på sin måte.
Og så har du meg, som er gravid med hormoner I sving, angst og små deprimert til tider, bekkenløsning og høyt blodtrykk. J...... fin suppe detta her, ække rart jeg ikke takler dem;) har nok med meg selv jeg.

Undkyld men hahahaha uff jeg ser det for meg :p
Syntes du er mer en god nok som holdt ut såpass lenge jeg da :D jeg hadde ikke takkla så lenge en gang :p

Mora hans er små sitsofren og manisk depressiv,( ho var ikke der) broren hans er manisk depressiv og oppfører seg som en tre åring midt I trassalderen, søstra hans har et snev av deprisivitet og skal ha mye skryt og oppmerksomhet, skal ha rett og vet best. Gubben min er langt fra perfekt ;) men han er ikke sitsofren, depresiv, oppmerksomhet syk, trassalder. Men han liker å ha rett og få ting gjort på sin måte.
Og så har du meg, som er gravid med hormoner I sving, angst og små deprimert til tider, bekkenløsning og høyt blodtrykk. J...... fin suppe detta her, ække rart jeg ikke takler dem;) har nok med meg selv jeg.
Ok, herlig og eksplosiv blanding med andre ord! Da er det absolutt greiest å bli hjemme, ja ;)

Ja det er bare å le, gjør ikke noe det. Prøver å holde meg unna, er med på det obligatoriske og for å holde gubben fornøyd ørlite til :)
Er skrekkelig glad gubben ligner på faren sin ...... :)

Back
Topp