Skravletråd

Vi kjører ny (for oss) bil - samboeren fant ut at han burde ha en mer barnesikker bil, hentet hos bruktforhandler i går. Første investering her i gården!

God helg til dere også!

Da var fellesplenen klippet og helgen kan endelig begynne!

Er det du som har gjort det? Har dere faste uker dere gjør det på?

Der vi bodde før var det alltid de samme som gjorde alt.. Enkelte gidder aldri noe :/
Det er satt opp faste uker utover ja - i fjor var det mye tull med det, mange som ikke gadd fordi den før ikke hadde tatt osv.. men det er blitt tatt tak i og i år fungerer det fint (enn så lenge).

Er jeg som må ta det for oss - mannen er allergisk mot gress..kan ikke være ute hvis andre klipper heller og alle klær må rett I maskinen etterpå.

Men synes det er helt ok, liker å klippe plen selv om det tar meg en eeeeevighet å komme i gang :P

Det er satt opp faste uker utover ja - i fjor var det mye tull med det, mange som ikke gadd fordi den før ikke hadde tatt osv.. men det er blitt tatt tak i og i år fungerer det fint (enn så lenge).

Er jeg som må ta det for oss - mannen er allergisk mot gress..kan ikke være ute hvis andre klipper heller og alle klær må rett I maskinen etterpå.

Men synes det er helt ok, liker å klippe plen selv om det tar meg en eeeeevighet å komme i gang :P
Men så bra vis det funker da :D

Oj ja da sjønner jeg at det er du som må :) men syntes p det er helt greit å klippe bare mann kommer i gang :p men er det som tar tid :p

Her har vi bare en liten plen da. :) å den har han tatt den ene gangen det har vert nødvendig :p hehe den er helt ny så er ikke så mye :p

God kveld!

Flink som har tatt plenen da! Her er plenen helt utrolig lang! Vi har ikke gressklipper ennå, men har bestilt og den blir levert på mandag :)

Har du lånt klipper da eller?

Nei det er ikke så lenge siden vi flyttet hit også har vi brukt en evighet på å bestemme hvilken klipper vi skulle ha så nå blir det veeeeeldig bra å få klippet det på mandag :D

Back
Topp