Takk dere, jeg er våken og har vært på jobb en stund. Innvilget meg en iskaffe på morgenkvisten - når rådene sier at 1-2 kopper om dagen er OK, tillater jeg meg én på de dagene jeg kjenner behov for det.
Jeg var litt effektiv her på kontoret på morgenkvisten, men nå er jeg igang med prokrastinering... Har til og med skaffet meg profilbilde i dag!
Jeg har fortsatt problemer med å få graviditet og jobbsituasjon til å passe sammen. De daglige arbeidsoppgavene er uproblematiske, men langsiktig er det trøblete med permisjon, avbrudd i arbeidet, å klare å komme igang igjen etter permisjon ... og jeg kvier meg veldig for å fortelle nyheten til kollegaene mine. Akkurat denne biten har jeg skjøvet foran meg disse ukene, tenker at meg først bør finne meg bedre til rette med graviditeten og fremtiden i seg selv. Der har jeg kommet et stykke, men jobbsituasjonen vil jeg fortsatt helst ikke tenke på. Jeg merker at jeg ikke har pågangsmot til de store takene... Men nå skal jeg lese de siste foruminnleggene og så prøve å få gjort litt...
Jeg var litt effektiv her på kontoret på morgenkvisten, men nå er jeg igang med prokrastinering... Har til og med skaffet meg profilbilde i dag!