JaDet er ko så koselig![]()
![]()
Har navn klare nå og, og blir delvis oppkalling ...men ikke helt denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaDet er ko så koselig![]()
![]()
Jo men delvis er jo å kosJa![]()
Har navn klare nå og, og blir delvis oppkalling ...men ikke helt denne gangen![]()
Jo men delvis er jo å kosvar det ikke Sølvi vis det ble jente?
![]()
Tagger bare et tilfeldig innlegg av deg. Har du sett at du har vunnet noe? Ligger en liste på generelt, jeg kikka tilfeldigvis innom og mener jeg så nicket dittGratulerer med dagenog med innkjøp
![]()
Stemmer det ^-^ men har sendt Mail, så antar det er i orden?Tagger bare et tilfeldig innlegg av deg. Har du sett at du har vunnet noe? Ligger en liste på generelt, jeg kikka tilfeldigvis innom og mener jeg så nicket ditt![]()
Åja, måtte bare si ifra hvis du ikke hadde sett detStemmer det ^-^ men har sendt Mail, så antar det er i orden?
Men takk for info uansett![]()
Gratulerer med dagen![]()
Gratulerer så mye med dagen![]()
![]()
Gratulerer med dagen!<3
Håper du fikk Sove! Og lykke til på ultralydHmm Hmmm, så var man lys våken kl 3 på natta.... Det passer ikke så bra, innholdsrik dag i morgen med både jobb, OUL og forhåpentligvis trening. Trenger overskudd til å koke gjennom det! Føler ikke at det er OUL som bekymrer meg akkurat nå, men det er aldri godt å vite... Jeg oppdaterer meg på forumtrådene, og så skal jeg prøve å sove igjen. God natt eller god morn til dere andre.![]()
Mmmm! Så deilig ut!!
Flink du erDa var plenen klippet og vaskemaskinen på, nå skal mor slappe av litt![]()
Åå, så fint da!! <3Det er sambobeste kameraten hans het Torbjørn . Han døde i en ulykke med en atv i oktober 2013
Så det var veldig spesielt å ønskelig for sambo å kalle opp knøtten <3