Skravletråd

Takk dere, jeg er våken og har vært på jobb en stund. Innvilget meg en iskaffe på morgenkvisten - når rådene sier at 1-2 kopper om dagen er OK, tillater jeg meg én på de dagene jeg kjenner behov for det.

Jeg var litt effektiv her på kontoret på morgenkvisten, men nå er jeg igang med prokrastinering... Har til og med skaffet meg profilbilde i dag! :D Jeg har fortsatt problemer med å få graviditet og jobbsituasjon til å passe sammen. De daglige arbeidsoppgavene er uproblematiske, men langsiktig er det trøblete med permisjon, avbrudd i arbeidet, å klare å komme igang igjen etter permisjon ... og jeg kvier meg veldig for å fortelle nyheten til kollegaene mine. Akkurat denne biten har jeg skjøvet foran meg disse ukene, tenker at meg først bør finne meg bedre til rette med graviditeten og fremtiden i seg selv. Der har jeg kommet et stykke, men jobbsituasjonen vil jeg fortsatt helst ikke tenke på. Jeg merker at jeg ikke har pågangsmot til de store takene... Men nå skal jeg lese de siste foruminnleggene og så prøve å få gjort litt...

Flink du er:) Pause må man ha! Hvordan ser resten av dagen ut da?

Dette var siste gangen jeg klippet plenen. Resten av dagen har gått til litt shopping, måtte ha mer garn. :) Vært hos gamlingane (mine foreldre) å fått låne en krykke. Får se om det er nok eller om jeg trenger 2.
Nå har hodepinen satt inn og føler at mine kjære smertestillende bare ler mot meg, siden jeg ikke kan ta dem :(
Får sette meg ned å strikke litt.

Hvordan har dagen din vært da? :)

Dette var siste gangen jeg klippet plenen. Resten av dagen har gått til litt shopping, måtte ha mer garn. :) Vært hos gamlingane (mine foreldre) å fått låne en krykke. Får se om det er nok eller om jeg trenger 2.
Nå har hodepinen satt inn og føler at mine kjære smertestillende bare ler mot meg, siden jeg ikke kan ta dem :(
Får sette meg ned å strikke litt.

Hvordan har dagen din vært da? :)
Jeg er på ferie, men har vært plaga med intens hodepine de siste dagene, så har egentlig fått forbud av legen mot å være noe særlig i sola.. Så i går lå jeg inne på sofaen mens mannen og minsten var ute og bada. DET var kjedelig det! Men i dag har det vært overskya, så da har vi vært ute og gått litt og sett oss omkring og spist lunsj:) Og jammen ta meg har ikkke hodepina forsvunnet og:) Endelig!

Krykke? Plaga med bekkenet?
Hva strikker du?

God morgen allesammen:)
Her er det øspøs regn, har regna i over ei uke så nå begynner jeg å bli lei...
I dag er det 1 uke til oul, er SÅÅ spent!
Åh, man blir så så himla lei av det regnværet når det aldri gir seg! Prøver å sende litt sol og sommer til deg da!

Jeg er på ferie, men har vært plaga med intens hodepine de siste dagene, så har egentlig fått forbud av legen mot å være noe særlig i sola.. Så i går lå jeg inne på sofaen mens mannen og minsten var ute og bada. DET var kjedelig det! Men i dag har det vært overskya, så da har vi vært ute og gått litt og sett oss omkring og spist lunsj:) Og jammen ta meg har ikkke hodepina forsvunnet og:) Endelig!

Krykke? Plaga med bekkenet?
Hva strikker du?

Ja bekkenet er ikke mye sammarbeids villig. Det rare er at det kan variere fra dag til dag om det bare er vondt på venstre side eller begge.

Strikker babyteppe et lite et. Så skal jeg strikke gensere til meg selv, er noe ala skappel genseren så de går unna. Får se om ikke mageboer også får noen klær etter hvert :)

Ja det kan jeg tenke meg var kjedelig, så det hjelper ikke med noe på hodet, hatt eller noe? Er jo viktig at du å får nyte ferien når du har den :)

Idag har jeg vært hos fastlegen min på vanlig kontroll, og fikk kikke lenge på lille persille i magen! ❤️ Tror jeg fikk se omtrent alt som er mulig å se - utenom kjønn! :p hehe! Men deilig å vite at alt er bra inni der! Så får jeg vente i spenning til torsdag og oul ;)

Et dumt spørsmål :) hvor lang tid burde jeg beregne på å bruke på å gå en strekning som vanligvis tar 10 min å gå. Men skal nå gå ned bekkenløsning og en krykke.
Orker ikke ta bilen, hater å parkere i tønsberg. Så skal ta buss:)

Et dumt spørsmål :) hvor lang tid burde jeg beregne på å bruke på å gå en strekning som vanligvis tar 10 min å gå. Men skal nå gå ned bekkenløsning og en krykke.
Orker ikke ta bilen, hater å parkere i tønsberg. Så skal ta buss:)
Hmm.. Hvis det er snakk om å rekke en buss, ville jeg tenkt 20 minutter å gå:) Men liker å være tidlig ute jeg da, så jeg slipper å svette de siste minuttene liksom;) Vet jo ikke helt hvor sakte du egentlig går heller da, Hehe: P

Ja bekkenet er ikke mye sammarbeids villig. Det rare er at det kan variere fra dag til dag om det bare er vondt på venstre side eller begge.

Strikker babyteppe et lite et. Så skal jeg strikke gensere til meg selv, er noe ala skappel genseren så de går unna. Får se om ikke mageboer også får noen klær etter hvert :)

Ja det kan jeg tenke meg var kjedelig, så det hjelper ikke med noe på hodet, hatt eller noe? Er jo viktig at du å får nyte ferien når du har den :)
Skappel genseren er jo superfin da!! :) Skulle ønske jeg og kunne strikke:) Kan bare strikke skjerf jeg:D kan hekle da:)
Har avtatt med hodepine i dag! Heldigvis! Så i mårra satser vi på tur til utendørs badeland. Jeg må bare passe på å holde meg mest mulig i skyggen:)
Bekkenet mitt er og veldig uforutsicbart. Idag har det nesten ikke vært noe vondt selv om jeg har gått mye. Men så plutselig så gjør det kjempevondt!

Hmm.. Hvis det er snakk om å rekke en buss, ville jeg tenkt 20 minutter å gå:) Men liker å være tidlig ute jeg da, så jeg slipper å svette de siste minuttene liksom;) Vet jo ikke helt hvor sakte du egentlig går heller da, Hehe: P

Skal gå fra buss stasjonen til sykehuset. Å lurer på om jeg skal ha en time eller en halv time på meg til å gå opp te sykehuset :)

God morgen :)

Hva er planen for dagen ? :)

Her skal det ryddes og vaskes litt før kroppen får på solkrem og jeg finner meg en plass ute:)

Her skal det ryddes og vaskes litt før kroppen får på solkrem og jeg finner meg en plass ute:)
Jeg har egentlig ingenting på planen, men bør få unna litt husarbeid før helgen - og litt egentid i sola hørtes deilig ut, så kanskje jeg skal få til det også etterpå! :)

God morgen!

Heldige dere som skal ut og nyte godværet! :) planen her er jobb, og hvis været holder seg, plenklipping.

God morgen! I dag skal jeg med lillegutt på 1-årskontroll :) Gruer meg til han skal få vaksinene og håper han slipper noen reaksjon på de! Men ellers går det nok fint :)

Hei:) Vi skal på et utendørs badeland og nyte siste dag med ferie:) Så blir det vel litt pakking i kveld og ut og spise:)

Back
Topp