Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så spent på OUL på fredagen at jeg nesten sprekker! Er livredd for at noe skal være galt, samtidig som jeg gleder meg til å se Lille på skjermen, og ikke minst få vite om vi skal kjøpe blå eller rosa body etterpå!klarer knapt å tenke på annet. Tror snart jeg har fortalt det til alle pasientene på jobb i hjemmesykepleien, så de er like spente som meg
![]()
HeheFår håpe de holder seg unna ^-^ er jo egentlig bare tullete å stresse seg opp - komiske er at sjefen er nesten mer spent enn meg (hun hadde lyst å dele med avdelingen,en ble enige om å vente til etter ul)
Såpass ja ^-^ nei her synes det fremdeles ikke så altfor mye, har i alle fall ikke fått noe spørsmål om detHeheBlir vel artig å kunne dele det på jobb da
Jeg delte det allerede i uke 10jeg, da begynte det å vises og jeg slet med å skule symptomer
![]()
Hva dere skal bakeSkal bake her etterhvert til sommerfest i barnehagen i morgen...passe på vi ikke spiser opp alt selv![]()
Skillingsboller og sjokolademuffinsHva dere skal bake?
Da har du jo fått gjort litt av hvert idag du daHei å hopp
Har vert halve dagen på jobb, fått på en maskin med klær, å laget en dressing til middagen nåhoppa i dusjen å nå sløver jeg i sofaen med å se jordmødrene å planlegge middager litt frem over
![]()
![]()
Yum!! Hørtes deilig ut! Hjemmebakte Skillingsboller er jo bare helt vidunderligSkillingsboller og sjokolademuffins![]()
Vell... Da hadde ikke jeg klart å la være å spise hvertfallSkillingsboller og sjokolademuffins![]()
Hehe jeg ser ikke så mye bak alle tåreneDa har du jo fått gjort litt av hvert idag du datakler ikke se på jordmødrene eller sånne typer programmer jeg! Vil bare fortrenge alt som heter fødsel så lenge som mulig!
Nei, er ikke lettVell... Da hadde ikke jeg klart å la være å spise hvertfallhehe
God morgen!Hva skal du idag?
Noen ganger er det veldig nødvendig å egentlig ikke gjøre så mye, og heller ikke ha dårlig sam ittighet iver detI dag har jeg ikke gjort noen ting egentlig, gått tur og hjulpet bestefaren min med noen små tingså nå er jeg kjempe sliten og gleder meg bare til å legge meg
hva har du gjort? =)
Ja, på HaukelandSkjønner det altså. Mye spenninger og forventninger. Skal opp på kk?
Jeg skal ikke før den 2juli![]()