Skravletråd

Her er der foreløpig sommer i dag :) så klart skal jeg på jobb akkurat i dag da (jobber lite). Gikk ut i t-skjorte på butikken nå og det var helt greit :D

Jeg er så spent på OUL på fredagen at jeg nesten sprekker! Er livredd for at noe skal være galt, samtidig som jeg gleder meg til å se Lille på skjermen, og ikke minst få vite om vi skal kjøpe blå eller rosa body etterpå! :D klarer knapt å tenke på annet. Tror snart jeg har fortalt det til alle pasientene på jobb i hjemmesykepleien, så de er like spente som meg :p

Hei å hopp :)
Har vert halve dagen på jobb, fått på en maskin med klær, å laget en dressing til middagen nå :) hoppa i dusjen å nå sløver jeg i sofaen med å se jordmødrene å planlegge middager litt frem over :D :D

Sommer ja,det var det...var relativt fint her før i dag...nå er det overskyet, men står på yr det skal bli sol senere igjen...vi får nå se på det...

Jeg er så spent på OUL på fredagen at jeg nesten sprekker! Er livredd for at noe skal være galt, samtidig som jeg gleder meg til å se Lille på skjermen, og ikke minst få vite om vi skal kjøpe blå eller rosa body etterpå! :D klarer knapt å tenke på annet. Tror snart jeg har fortalt det til alle pasientene på jobb i hjemmesykepleien, så de er like spente som meg :p

Skjønner det altså. Mye spenninger og forventninger. Skal opp på kk?
Jeg skal ikke før den 2juli;)

Får håpe de holder seg unna ^-^ er jo egentlig bare tullete å stresse seg opp - komiske er at sjefen er nesten mer spent enn meg (hun hadde lyst å dele med avdelingen,en ble enige om å vente til etter ul :p)
Hehe:P Blir vel artig å kunne dele det på jobb da:) Jeg delte det allerede i uke 10jeg, da begynte det å vises og jeg slet med å skule symptomer :D

Hehe:P Blir vel artig å kunne dele det på jobb da:) Jeg delte det allerede i uke 10jeg, da begynte det å vises og jeg slet med å skule symptomer :D
Såpass ja ^-^ nei her synes det fremdeles ikke så altfor mye, har i alle fall ikke fått noe spørsmål om det :p

Blir litt gøy, samtidig blir det nr5 i 2015 på en relativt liten avdeling..

Rart å tenkte på at det er i morgen ^-^

Skal bake her etterhvert til sommerfest i barnehagen i morgen...passe på vi ikke spiser opp alt selv:P

Hei å hopp :)
Har vert halve dagen på jobb, fått på en maskin med klær, å laget en dressing til middagen nå :) hoppa i dusjen å nå sløver jeg i sofaen med å se jordmødrene å planlegge middager litt frem over :D :D
Da har du jo fått gjort litt av hvert idag du da:) takler ikke se på jordmødrene eller sånne typer programmer jeg! Vil bare fortrenge alt som heter fødsel så lenge som mulig!

Da har du jo fått gjort litt av hvert idag du da:) takler ikke se på jordmødrene eller sånne typer programmer jeg! Vil bare fortrenge alt som heter fødsel så lenge som mulig!
Hehe jeg ser ikke så mye bak alle tårene :p
Har fått unna litt men er jammen mye mere jeg kunne ha gjort :) å vill så gjerne gjøre så mye mer :D :D men den tiden vill ikke alltid strekke til :) eller i mitt tilfelle bekkenet

God morgen!:) Hva skal du idag?

I dag har jeg ikke gjort noen ting egentlig, gått tur og hjulpet bestefaren min med noen små ting :) så nå er jeg kjempe sliten og gleder meg bare til å legge meg :)

hva har du gjort? =)

I dag har jeg ikke gjort noen ting egentlig, gått tur og hjulpet bestefaren min med noen små ting :) så nå er jeg kjempe sliten og gleder meg bare til å legge meg :)

hva har du gjort? =)
Noen ganger er det veldig nødvendig å egentlig ikke gjøre så mye, og heller ikke ha dårlig sam ittighet iver det:) Du får lage deg no godt å spise/drikke og slenge deg i sofaen eller senga og se på no gøy:)
Vi har heller ikke gjort noe idag, bada og slappa av (på ferie) :) Nå gjør vi klart for kveld snart. En sitter i badekaret og en på verandaen og jeg ligger i sofaen. Landskamp og pizza etterpå:)

Back
Topp