JaJa, ikke sant.Gleder meg til neste episode
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaJa, ikke sant.Gleder meg til neste episode
![]()
Haha ja det er virkelig santMan blir litt bortskjemt av sesonger på Dvd eller netflix at det er fryktelig uvant å måtte vente![]()
Det var detVeldig godt det da![]()
Hva venter du på?Man blir litt bortskjemt av sesonger på Dvd eller netflix at det er fryktelig uvant å måtte vente![]()
Ikke noe spesielt for min del - men tenkte på sånne serier man følger på vanlig tv og som det går en hel uke mellom hver episode (genereltHva venter du på?
Vis jeg viser denne på butikken tror du de vet hva jeg vill ha da ?Elsker den! Haha![]()
Hmmm... jordbær, stjernefrukt og kattemat?Vis jeg viser denne på butikken tror du de vet hva jeg vill ha da ?![]()
Hahahaha ja det hadde vert noeHmmm... jordbær, stjernefrukt og kattemat?
Hadde likt å se hva som hadde skjedd hvis du hadde sendt samboeren din med sånn handlelapp og![]()
Episk! Viste den til mannen og fikk følgende liste av tegningen: bleier, sana sol, love hearts, honni corn, dopapir, kattemat, noe raskt å lage og bensin!Hahahaha ja det hadde vert noe![]()
Hahahahaha hvor fikk han honni Corn fra? Å do papirEpisk! Viste den til mannen og fikk følgende liste av tegningen: bleier, sana sol, love hearts, honni corn, dopapir, kattemat, noe raskt å lage og bensin!![]()
Måtte jo spørre ^-^Hahahahaha hvor fikk han honni Corn fra? Å do papirHehehe
Hahaha stiligMåtte jo spørre ^-^
Dopapir/bleier var fra den lille personen ved treet - så ut til å måtte på do (?) og honni corn kom fra den midterste tegningen som lignet på smacks (frosken på boksen)
Åja, sånn ja! Trodde du mente at man må vente på nye sesongerIkke noe spesielt for min del - men tenkte på sånne serier man følger på vanlig tv og som det går en hel uke mellom hver episode (generelt)
Ok, herligDet blir 18 mnd mellom dem! Vi har 5 år og 4 mnd mellom nr 1 og nr 2 så det blir nok ganske annerledes denne gangen, men gleder oss veldig!!![]()
Ja![]()
bare dumt det er så lenge til
haha men må ha noe å se frem til å
![]()
Neeei!Oooohh Orange is the new black venter vi på ogsåIkke så lenge igjen nå!