Hei!
Endelig kommet meg ut av senga!
Nå skal jeg få dusjet og være privat sjåfør til tanten min noen timer!
Før jeg må pakke og atyre dag vi reiser i morgen! :O
God tur! Hvor skal dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Hei!
Så slitsomt da! Pleier du å sove dårlig?Kom meg aldri ut av sengen :/ sov toppen 3 timer i natt, så blir vel en snooze-dag. Ønsker alle dere en bedre dag![]()
Hei hva skal dere i dag da?
Kom meg aldri ut av sengen :/ sov toppen 3 timer i natt, så blir vel en snooze-dag. Ønsker alle dere en bedre dag![]()
Har fri, så har Knerten hjemme fra bhg. Vi skal plante blomster idag![]()
Så slitsomt da! Pleier du å sove dårlig?
Håper du får hvilt deg litt i dag da![]()
God tur! Hvor skal dere?
De er vel ikke vanskelige å be? ^-^ 'Skal vi ut?' var den magiske setningen som fikk min til å sprette opp, uansett hvor godt han sovGod morgen![]()
I dag har jeg faktisk ingen planer! Tror jeg skal vekke hundene og ta de med på tur.. De ligger i hver sin seng og storsnorker![]()
Så herlig! De er morsomme de hundene altså - savner å ha selv, men mannen er så allergisk :/Hehe nei definitivt ikke vanskelige
Men om det regner og det er snakk om en tissetur i gata, da snur lillemor og vil hjem igjenTar jeg derimot på meg turbuksa, er det full fart til døra og vill glede uansett værforhold.
Hvor skal du reise?![]()
HeiheiHei hva skal dere i dag da?
Heihei![]()
Nettop levert guttungen i barnehagen...Skal lage meg ostesmørbrød og slappe av. Senvakt i dag.
Det er digg ja. Med masse ost, litt ketsjup,salami og basilikum på toppenKooos deg!
Å ostesmørbrød hørtes jo bare fantastisk ut! :O
Det er digg ja. Med masse ost, litt ketsjup,salami og basilikum på toppen![]()
Digg daNam!
Jeg har fått hekta på rundstykker med hvitost! Så skal å handle meg det når jeg har vært sjåfør !![]()
Digg da![]()
Der var vi tilbake! Fytti så kaldt det var! Vi har en schæfergutt og en malinoisjente. Aktive raser, begynner å dra på årene nå.Så herlig! De er morsomme de hundene altså - savner å ha selv, men mannen er så allergisk :/
Hvilken type hund har du?