Skravletråd

Jobber du å i butikk? Matbutikk? Du begynner p bli skremmende lik meg i såfall :o :p hehe
Ja da blir det nok godt med litt jobb :) men ikke noe gøy når det får ut over bekkenet nei.
Haha ja vet alt om det :p føler de eldre damene med rullatorer freser forbi meg :p haha
Når sambo faktisk tilbyr å bære meg opp trappa fremfor at jeg går selv? Ja da går det jammen tregt :p hahaha

Rema 1000, ja. Haha :) dævver da, for noen dager siden stod heisen i blokka vår, og jeg måtte opp på ryggen til samboeren opp 3 av 4 etasjer :p han er tålmodig da, men da var det så vondt å gå oppover at jeg hadde lyst til å skrike.

Rema 1000, ja. Haha :) dævver da, for noen dager siden stod heisen i blokka vår, og jeg måtte opp på ryggen til samboeren opp 3 av 4 etasjer :p han er tålmodig da, men da var det så vondt å gå oppover at jeg hadde lyst til å skrike.
Er på Kiwi jeg :) :)
Hahaha så snill han er da :D :D
Men hadde søren ikke klart 4 etasjer selv :o ikke sånn som bekkenet var i går hvertfall

Har dere kjent liv ennå? Tenkte kanskje jeg ville kjenne tidligere denne gangen siden det er nr 3, men ikke ennå nei :)

Har dere kjent liv ennå? Tenkte kanskje jeg ville kjenne tidligere denne gangen siden det er nr 3, men ikke ennå nei :)
Ja jeg har det :) men er ikke sterke bevegelser :) er mere som kiling nede i magen :) å lette bevegelser. Er min tredje dette å jeg er nå i uke 14+3 :) kjente første gang når jeg var i uke 11

Hvordan quoter man fra mobil? :P
Koselig du har kjent babyen! Kommer nok snart her også tenker jeg :)

Er på Kiwi jeg :) :)
Hahaha så snill han er da :D :D
Men hadde søren ikke klart 4 etasjer selv :o ikke sånn som bekkenet var i går hvertfall

Konkurren altså ;) jeg holder meg til heisen for tida, for å si det slik. Er også en ganske bratt bakke fra bussen opp til blokka, og den tar på! Der går ALLE forbi meg :p

Konkurren altså ;) jeg holder meg til heisen for tida, for å si det slik. Er også en ganske bratt bakke fra bussen opp til blokka, og den tar på! Der går ALLE forbi meg :p
Hehe jupp :p
Uff bakker er helt elendige :o det er så himmla tungt :/ men de løper forbi meg på flat
Mark å nå siden skrittene må være så små :o

Er forøvrig evig glad jeg har bil parkert rett utfor jobb å kan kjøre til døra :D

Hehe jupp :p
Uff bakker er helt elendige :o det er så himmla tungt :/ men de løper forbi meg på flat
Mark å nå siden skrittene må være så små :o

Er forøvrig evig glad jeg har bil parkert rett utfor jobb å kan kjøre til døra :D

Åh, bil! Det savner jeg å ha her i byen. Men er ikke en særlig høy prioritering når det går så mye kollektiv. Folk lukter da, syns ikke det er kjempestas å ta trikk og buss for tiden. :p

Åh, bil! Det savner jeg å ha her i byen. Men er ikke en særlig høy prioritering når det går så mye kollektiv. Folk lukter da, syns ikke det er kjempestas å ta trikk og buss for tiden. :p
Jeg hadde ikke bil jeg heller før vi flytta :) da gikk jeg til alt :p så nå føler jeg meg direkte lat :p

Åååh nei :o det kan jeg godt tenke meg ikke er noe godt ja :( uff.. Kjenner det jo bare av enkelte på jobb :/

Jeg hadde ikke bil jeg heller før vi flytta :) da gikk jeg til alt :p så nå føler jeg meg direkte lat :p

Åååh nei :eek: det kan jeg godt tenke meg ikke er noe godt ja :( uff.. Kjenner det jo bare av enkelte på jobb :/

Den der luktesansen må være en heftig forsvarsmekansisme, altså! Gjemmer meg helst på melkekjøla på jobb, jeg. Så lenge jeg klarer å løfte et melkebrett. Heller løfting, knebøy og småjogging enn å lukte på gammel svette og urin :yuck:Som snuser i 6 år har jeg til vanlig ingen problemer med snuslukt, syns det lukter godt (ehe). Når abstinensene tar overhånd og jeg så mye som lukter på en nå brekker jeg meg.. Føler det er nurket som sier nei takk :p

Den der luktesansen må være en heftig forsvarsmekansisme, altså! Gjemmer meg helst på melkekjøla på jobb, jeg. Så lenge jeg klarer å løfte et melkebrett. Heller løfting, knebøy og småjogging enn å lukte på gammel svette og urin :yuck:Som snuser i 6 år har jeg til vanlig ingen problemer med snuslukt, syns det lukter godt (ehe). Når abstinensene tar overhånd og jeg så mye som lukter på en nå brekker jeg meg.. Føler det er nurket som sier nei takk :p
Haha heldig du :D jeg har kasseansvar :/ å frukt så jeg er hele tiden oppi folk :o
Hehe ja det tror jeg å den er :D noen lukter bare klarer jeg ikke. I mitt tilfelle gummi ( hansker, ballonger ol) å salmiakk.. Men å den der hersens blå do rensen :o de der brikkene som vasker for hvert besøk :p Kommer ikke på hva de heter men de lukter så intenst at jeg ikke klarer å være i den gangen der de er.. Lukter de lang vei å må holde pusten vis jeg må gå igjennom der :o
Er det duck de heter foresten? Noe sånt hvertfall. Men er kun den blå :p

Haha heldig du :D jeg har kasseansvar :/ å frukt så jeg er hele tiden oppi folk :eek:
Hehe ja det tror jeg å den er :D noen lukter bare klarer jeg ikke. I mitt tilfelle gummi ( hansker, ballonger ol) å salmiakk.. Men å den der hersens blå do rensen :eek: de der brikkene som vasker for hvert besøk :p Kommer ikke på hva de heter men de lukter så intenst at jeg ikke klarer å være i den gangen der de er.. Lukter de lang vei å må holde pusten vis jeg må gå igjennom der :eek:
Er det duck de heter foresten? Noe sånt hvertfall. Men er kun den blå :p

Haha! Duck, ja.. Jeg skulle vise en kunde hvor de var sist uke, og måtte løpe rett ut på lageret etterpå for å kaste opp :p kjøleskapet er det verste her da, og søpla. Og alle vaskemidler. Har ikke turt å lukte på salmiakken eller kloren enda.

Er skikkelig allergisk mot pollen, støv og katt. Det går fint med medisiner (har til og med katt), men i dag har jeg blitt verre og verre utover kvelden noe som er rart da jeg var innendørs og det regner ute... Så slo det meg: sønnen min plukka tulipaner i hagen til meg som står på stua! My god, som jeg reagerer på de!!! Tør ikke ta en pille til heller, men har tatt over dosen med nesespray og øyedråper.... Tulipanene står nå på kontoret!

Er skikkelig allergisk mot pollen, støv og katt. Det går fint med medisiner (har til og med katt), men i dag har jeg blitt verre og verre utover kvelden noe som er rart da jeg var innendørs og det regner ute... Så slo det meg: sønnen min plukka tulipaner i hagen til meg som står på stua! My god, som jeg reagerer på de!!! Tør ikke ta en pille til heller, men har tatt over dosen med nesespray og øyedråper.... Tulipanene står nå på kontoret!

Offda! Det er ikke særlig behagelig, nei. Jeg går på aerius, og legen har sagt at om det er krise kan jeg ta pille nr 2 en gang i blant. Men det gjør en ekstremt trøtt da :p

Haha! Duck, ja.. Jeg skulle vise en kunde hvor de var sist uke, og måtte løpe rett ut på lageret etterpå for å kaste opp :p kjøleskapet er det verste her da, og søpla. Og alle vaskemidler. Har ikke turt å lukte på salmiakken eller kloren enda.
Hehe bra set ikke bare er meg som reagerer på den :p den lukter intenst mye :o
Søppel er jeg heldivis aldri ute med :D
Jeg ble tvunget da en kollega skulle vaske vinduene rett ved kassen :o å fisj jeg trakk meg fort unna :p

Åg nei det høres ikke noe godt ut :( håper du er bedre i dag :)

God formiddag damer:D Skjer i dag?:)
I dag blir det baking her :) sambo snakker om å vaske hus utvendig men vi får se :p finner alltid på noe annet å han :p
Å jeg sitter enda som ett slakt å burde komme meg i gang med den deigen sånn at jeg får gjort litt mer i dag :p latskapen lenge leve :/

Back
Topp