Skravletråd

Hei! ;)
Endelig kommet meg ut av senga! ;)
Nå skal jeg få dusjet og være privat sjåfør til tanten min noen timer! :P

Før jeg må pakke og atyre dag vi reiser i morgen! :O

God tur! Hvor skal dere?

Kom meg aldri ut av sengen :/ sov toppen 3 timer i natt, så blir vel en snooze-dag. Ønsker alle dere en bedre dag ;)

Håper du får hvilt deg litt i dag da :)

Natt til i går sov jeg omtrent ikke, lillegutt ville nemlig ikke sove. I natt sov han fra 19.30 til 07 uten ett pip, blir ikke klok på sovingen hans altså, det varierer sånn!

God morgen:)
I dag har jeg faktisk ingen planer! Tror jeg skal vekke hundene og ta de med på tur.. De ligger i hver sin seng og storsnorker;)

God tur! Hvor skal dere?

Takk! :D
Turen går til haugesund igjen! Må si jeg gleder meg til denne turen er over nå, vært mye farting og reising siden deaember så gleder meg til en rolig månede i juni! :O

God morgen:)
I dag har jeg faktisk ingen planer! Tror jeg skal vekke hundene og ta de med på tur.. De ligger i hver sin seng og storsnorker;)
De er vel ikke vanskelige å be? ^-^ 'Skal vi ut?' var den magiske setningen som fikk min til å sprette opp, uansett hvor godt han sov :P

Hehe nei definitivt ikke vanskelige;)
Men om det regner og det er snakk om en tissetur i gata, da snur lillemor og vil hjem igjen;) Tar jeg derimot på meg turbuksa, er det full fart til døra og vill glede uansett værforhold.

Hehe nei definitivt ikke vanskelige;)
Men om det regner og det er snakk om en tissetur i gata, da snur lillemor og vil hjem igjen;) Tar jeg derimot på meg turbuksa, er det full fart til døra og vill glede uansett værforhold.
Så herlig! De er morsomme de hundene altså - savner å ha selv, men mannen er så allergisk :/

Hvilken type hund har du?

Hvor skal du reise? :)

Takk! :D
Turen går til haugesund igjen! Må si jeg gleder meg til denne turen er over nå, vært mye farting og reising siden deaember så gleder meg til en rolig månede i juni! :O

Heihei;)
Nettop levert guttungen i barnehagen...Skal lage meg ostesmørbrød og slappe av. Senvakt i dag.

Kooos deg! :D
Å ostesmørbrød hørtes jo bare fantastisk ut! :O

Det er digg ja. Med masse ost, litt ketsjup,salami og basilikum på toppen:D

Nam!:D
Jeg har fått hekta på rundstykker med hvitost! Så skal å handle meg det når jeg har vært sjåfør ! :D

Så herlig! De er morsomme de hundene altså - savner å ha selv, men mannen er så allergisk :/

Hvilken type hund har du?
Der var vi tilbake! Fytti så kaldt det var! Vi har en schæfergutt og en malinoisjente. Aktive raser, begynner å dra på årene nå.
Har hatt hund siden jeg var 12 og mannen er også hundemann.
Hvilken hund hadde du?

Back
Topp