Elsker dusjen
men er stress å kle av å på
sitter nå å vurdere om jeg bare skal få det gjort nå å så sløve resten av kvelden 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det må du gjøre![]()
synd viss de bare blir lyse brune da :/ viser jo fremdeles igjen da
Her er hele hodet grått så må farge hele bunnen :/ ikke lett det da :/Jeg var innom på Lush og spurte, de anbefalte at jeg prøver en "kloss" på kun det grå og ser hvordan det blir. Får pengene igjen om jeg ikke blir fornøyd da. Service skal de ha for i hvert fall! Ble fornøyd med resten av håret, det ser sunt og skinnende ut, og fargen ble fin.Føler krøllene ble mer definerte også. Henna er jo ikke like sterkt som vanlig hårfarge, så kan være jeg burde hatt det i enda lengre på problemområdet mitt. Er så dumt at den grå flekken er midt i skillen, og helt i front. Alt er bedre enn helt hvite hår da
![]()
Her er hele hodet grått så må farge hele bunnen :/ ikke lett det da :/
Men så flinke de er på kundeservicedet er jo absolutt ett pluss
![]()
Det er helt santDe sprer seg fort! Pleide å skylde på en hjernerystelse jeg hadde som nittenåring, men nå er det litt vel mye til å ha kommet av en liten skapdør.Det er bare gener, og atter gener. Finner til og med grå/hvite hår i øyenbryna. Sære greier, haha. Men ikke det verste å bli silverfox (er vel ikke bare mannfolka som kan være det?) heller da, når vi bestemmer oss for å la de ta helt overhånd
![]()
Det er helt santvi kan p være det
min mor er det nå, for håret ville ikke ta farge lengre :/ hun har å holdt på slik som meg sidene hun var 25 da. Min far var helt silverfox som 22 åring
![]()
Så de kan ikke lyve fra seg meg å mine fantastiske gener nei![]()
HeheNei da har du sterke grå-genermin mor hadde en tykk grå stripe i luggen som 25-åring, så hun mobbet meg for å få den enda tidligere. Har to brødre som er 10 og 13 år eldre enn meg, og de har bare noen få grå spredt over hele hodet. Så det er visst en jentegreie i min familie, haha. Jaja
![]()
Jeg har gått med det ei stund allerede :/ klarer ikke press på magen . På jobb har jeg å fått mamma bukseDa skal jeg ut på jakt etter min første mammabukse, allerede.Andre som har begynt med mammaklær?
Hehehan yngste bror min har ikke enda. Men han i mellom har å funnet de
hehe
Ja jeg har det men håper likevel barna arver fra meg å ikke faren for han begynner med måne ( min x)
Min nåværende mann har heldivis fine Hårgener så lille i magen kan godt arve der![]()
![]()
Jeg har gått med det ei stund allerede :/ klarer ikke press på magen . På jobb har jeg å fått mamma bukse![]()
Ellers så tasser jeg rundt i for store joggiser![]()
Dette er min 3 da så magen kom litt fortere denne gangen![]()
Jeg har aldri taklet press på magen, så jeg sverger til joggebuksene fra HM! Elsker dem! De er fra active-serien og har en grå del som brettes ned over magen, men ser for meg at jeg bruker den som ekstra magevarmer når sommeren er overDa skal jeg ut på jakt etter min første mammabukse, allerede.Andre som har begynt med mammaklær?
Jeg har aldri taklet press på magen, så jeg sverger til joggebuksene fra HM! Elsker dem! De er fra active-serien og har en grå del som brettes ned over magen, men ser for meg at jeg bruker den som ekstra magevarmer når sommeren er over
Har vært på utkikk etter mammastrømpebukse, men finner kun sånn tynnstrømpebukse. Elsker å gå i kjoler, men trenger tjukk og god strømpebukse som skjuler leggene. Noen tips, jenter?
Da skal jeg ut på jakt etter min første mammabukse, allerede.Andre som har begynt med mammaklær?
Jeg har aldri taklet press på magen, så jeg sverger til joggebuksene fra HM! Elsker dem! De er fra active-serien og har en grå del som brettes ned over magen, men ser for meg at jeg bruker den som ekstra magevarmer når sommeren er over
Har vært på utkikk etter mammastrømpebukse, men finner kun sånn tynnstrømpebukse. Elsker å gå i kjoler, men trenger tjukk og god strømpebukse som skjuler leggene. Noen tips, jenter?
Herlig med mage daselv om det blir litt verre i klesveien .
Vis vedlegget 116225
Denne kommer til å bli uniformen minhaha
Hehe det er ikke lett det derDen så veldig god ut! Ingen hemmelighet at jeg er glad i pingviner hellerKjente det var rett før den ene buksa jeg kan vise meg offentlig i revna i dag, så nå er det frem med nål og tråd for å forsterke. Haha. Ut på ny buksejakt i morgen da.